Tým žen tvoří lyže speciálně pro ženy. České lyžařky je čím dál více nakupují

Už ne jen přebarvené pánské lyže. České lyžařky čím dál více vyhledávají typ lyží zkonstruovaný přímo pro ně. Minulou zimní sezónu prodala brněnská firma Ina Sport celkem 5 890 párů dámských lyží, což je zhruba o 2 000 více než předešlou zimu. Za dámskou řadou lyží firmy Elan stojí vlastní firemní studio, které se skládá právě z žen. I pro letošní sezónu mají nové kolekce. Modely dámských lyží byly často maskované pánské – pouze přizdobené květinami a výraznějšími barvami. Proto firma Elan vytvořila speciální W studio, kde ženy bdí nad konstrukcí, jízdními vlastnostmi a designem dámských lyží. Tak, aby přesně vystihly potřeby lyžařek. Členkami studia jsou nejen profesionální lyžařky a freestylistky, ale i designérky. Lyže z jejich dílny pak například díky speciální konstrukci lépe zatáčí, umožňují jednodušší nasazení a vedení oblouku. Na letošní zimu návrhářky připravily kolekci, která se vyvarovala křiklavých a divokých barevných kombinací a zaměřila se na eleganci, jednoduchost a decentnost. „Naše speciální dámská kolekce pokrývá veškeré požadavky lyžařek. Najdeme v ní jak sportovní slalomku, pohodlnou lyži na sjezdovku, tak modely do volného terénu. Zatímco dříve se ženy dámských designů bály, dnes je naopak vyhledávají,“ popsal David Holík, ředitel firmy Ina Sport, která dodává lyže značky Elan po České republice. V Česku si ženy kupují lyže z dámských kolekcí stále více. „Za loňskou zimní sezónu jsme prodali celkem 5 890 párů dámských lyží, rok předtím méně, konkrétně 3 840 párů,“ uvedl Holík. Podle něj na sjezdovkách sportují dvě skupiny lyžařek. Menší skupina profesionálních lyžařek zaměřených na výkon cíleně vyhledává unisexové lyže vytvářené podle pánského vzoru. Početnější je však skupina žen, které se věnují lyžování rekreačně. Pro ty je optimální pohodlí při lyžování a design lyží vytvořený speciálně pro ženy. V Česku ženy nakupují dámské kolekce lyží Elan více než před pěti lety. „Z celkového počtu všech prodaných lyží je 25 % z dámské kolekce lyží Elan. Nejvíce je kupují ženy na Moravě,“ uvedl Holík. Ženy přitom podle statistik prodejců zároveň opouštějí kategorii nejlevnějších lyží, která je do pěti tisíc korun. Platí za lyže v rozmezí 7 až 8 tisíc korun. Cena lyží z dámských kolekcí se však může pohybovat od 5 tisíc až do 20 tisíc. Firma Elan má také vlastní výrobní filozofii. „Za přijatelnou cenu maximální výkon lyže,“ uzavřel Holík.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl a doprava
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz