Lidovci vsadili na kontaktní kampaň a podporu příznivců

Praha/Hradec Králové – Kandidáti KDU-ČSL do Evropského parlamentu vsadili na kontaktní kampaň a podporu svých příznivců. V těchto dnech jezdí po celé České republice a vysvětlují lidem důvody, proč mají volit do Evropského parlamentu právě lidovce. Na stovkách plotů po celé České republice se objevují plachty a plakáty s lidoveckými kandidáty. „Kontaktní kampaň má tradičně největší ohlas. Především lidé na vesnici jsou rádi, že k nim politici zavítají a jsou ochotni s nimi chvíli diskutovat,“ prozrazuje své zkušenosti z kontaktní kampaně lidovecký kandidát na europoslance Tomáš Zdechovský. Ten chce, společně s dalšími kolegy z kandidátky, využít každý den do voleb na setkání s voliči přímo u nich doma. „Ježdění po republice má neuvěřitelné kouzlo. Už se nám opakovaně stalo, že nás lidé pozvali na zabíjačku nebo na Moravě do sklípku. Navíc zjistíte, že politika se nedá dělat od stolu. Lidi trápí obyčejné problémy a vůbec je nezajímá například dění na Krymu,“ popisuje některé zážitky Zdechovský. Na Zlínsku zase museli členové týmu opakovaně ochutnávat tamní slivovici, jejíž vzorky si pak ještě odvezli domů. Všude však politiky s otevřenou náručí nevítají. „Setkali jsme se i s tím, že se nás lidé ptají, zda vykupujeme kůže nebo na nás pustí psy. Ale s tím musí člověk při kontaktních kampaních prostě počítat,“ dodává s úsměvem lidovecký politik. Lidovci v kampani tradičně vsází na akci ploty KDU-ČSL vsází při volbách na akci ploty, kdy si jejich příznivci dávají na své ploty plachty a do oken plakáty svých oblíbených kandidátů. Tento styl kampaně použili lidovci poprvé při senátní kampani Petra Pitharta, který tehdy vyhrál o 26 hlasů. Od té doby již tento způsob levného marketingu k lidoveckým kampaním patří. „Tehdy se nám velké strany a odborníci na marketing smáli, že je to hloupost, a že volby takto nikdy nevyhrajeme. Když jsme tehdy vyhráli volby, tak je smích přešel,“ vzpomíná Zdechovský, který v roce 2006 dělal Petru Pithartovi volebního manažera. Gabriela Vaňková

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl a doprava
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz