Activa loni zaznamenala obrat 1,6 miliardy, zvýšený zájem byl o produkty na míru a kotoučky do plate

Společnost Activa zaznamenala v roce 2013 obrat 1,642 miliardy, což představuje meziroční nárůst o 34 milionů korun. Vyplývá to z nejnovějších statistik společnosti, které hodnotí uplynulých 12 měsíců. Nejvýraznější nárůst poptávky přitom zaznamenala Activa v případě zboží mimo standardní katalogovou nabídku, pořízené na míru zákazníkovi. Poptávku ovlivnila také instalace nových platebních terminálů. Podle aktuálních statistik společnosti Activa se na navýšení obratu podílel nárůst zájmu o nově spuštěný e-shop PotrebyProKancelar.cz a zejména pak specializovaný internetový obchod Activáček.cz, který se zaměřuje na nabídku školních a výtvarných potřeb pro koncové zákazníky. U něj činil meziroční nárůst poptávky 33 %. V porovnání s rokem 2012 pak loni společnost Activa zaznamenala nárůst zájmu u zboží postavené mimo klasickou nabídku ročního katalogu. „U tohoto typu poptávky se ve většině případů jednalo o opakovaný prodej, kdy bylo požadované zboží drženo ve skladovém hospodářství pouze pro daného zákazníka," okomentoval výsledky Martin Holoubek, zástupce obchodního ředitele společnosti Activa, která je na českém trhu jedničkou mezi poskytovateli sortimentu pro provoz kanceláří. Kromě zboží na míru zaznamenala společnost v loňském roce i další výrazné trendy. „Pokud bychom šli do konkrétna a jednotlivých kusů, největší meziroční nárůst jsme v loňském roce zaznamenali v případě kotoučků do platebních terminálů. Poptávka vyplynula z masivní instalace nových typů terminálů. Také jsme zaznamenali 27% zvýšení zájmu o úklidové a hygienické potřeby do kanceláře," doplnil výčet Martin Holoubek. V roce 2014 lze podle vedení Activy očekávat změny zejména v souvislosti s novou měnovou politikou ČNB. Významným zásahem do trhu byla totiž dle společnosti intervence ČNB na kurz koruny vůči euru. Na základě tohoto zásahu lze očekávat nárůst cen u přibližně dvou třetin sortimentu kancelářského vybavení, jelikož je importováno ze zahraničí. „Přibližně 29 % zboží dovážíme od zahraničních výrobců sami, 48 % je ze zemí mimo Českou republiku dováženo a dalších 23 % je nakupováno od tuzemských zastoupení. I zde se směnný kurz eura projeví rostoucími vstupy," objasnil Martin Holoubek.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz