Profesionální řidiči nevěří celoročním pneumatikám, většina sází na značky prověřené odborným testov

Firmy a společnosti zaměstnávající profesionální řidiče upřednostňují pravidelné přezouvání pneumatik s ohledem na roční období. Jak ukázaly statistiky e-shopu KupujPneu, více než 80 % firemních zákazníků pořizuje pneu s výbornými výsledky v testech ADAC. Svou roli v jejich nákupních preferencích hraje i pojistné plnění a péče o bezpečnost zaměstnanců. Profesionální řidiči, přepravní společnosti i firmy využívající vozidla k předmětu svého podnikání investují nemalé prostředky do zajištění vozového parku. Mezi pravidelné investice proto patří i obměna pneumatik. Nehledě na zákonem danou povinnost hloubky dezénu jsou pro ně bezpečnost a míra opotřebení kritickými parametry. Ačkoli by se mohlo zdát, že pro většinu společností je výhodnější využívat celoroční pneumatiky, protože v jejich případě je možné přezouvat nehledě na sezónu, statistiky e-shopu KupujPneu.cz vypovídají o opačném trendu. „Naši firemní zákazníci téměř nekupují celoroční pneumatiky, naopak přezouvají podle aktuálního ročního období. Důvodů, proč volí sezónní pneu, je více. Patří mezi ně i aspekt havarijního pojištění. Obutí auta v případě nehody totiž jednoznačně ovlivní výši pojistného plnění. Pokud je vozidlo přezuto na zimní pneumatiky s dostatečným dezénem, je větší šance, že pojišťovna uhradí škodu v plné výši,“ vysvětluje Jakub Pyšný, předseda představenstva e-shopu KupujPneu.cz. Používání celoročních pneumatik tak představuje v případě firem často jen zdánlivou úsporu. Pro většinu z nich zajišťuje uskladnění sezónních pneumatik partnerský pneuservis. „Celoroční pneumatiky na našich osobních vozidlech vůbec nepoužíváme. Představují pro nás kompromis mezi letní a zimní pneu, kterému ve všech ročních obdobích chybí něco k dokonalosti. Sezónní pneumatiky svěřujeme nasmlouvanému pneuservisu, který je vedle odborného uskladnění také správně ošetří. Přirozeně jiná situace je v případě tahačů, kde jsou celoroční pneu samozřejmostí,“ říká Jiří Jurkovič, vedoucí vozového parku přepravní společnosti Geis. Významným hlediskem pro firmy při výběru pneumatik je bezpečnostní komfort řidiče a kilometrový nájezd, který pneumatika zaručuje. „Většina našich firemních zákazníků volí prémiové značky, které se v testech ADAC pravidelně umisťují na předních pozicích. Více než 80 % jich pořizuje pneumatiky značek Michelin, Continental nebo Bridgestone,“ vypočítává Jakub Pyšný z e-shopu KupujPneu.cz. Jeho slova potvrzují i profesionální přepravci, pro které je před nízkou cenou rozhodující kvalita a bezpečnost. „V případě našich osobních vozidel máme vyzkoušené pneu Nokian. Opravdu ideální jsou na zimu, kdy je na vozovce sníh. Pokud pořizujeme pneumatiky jiných značek, jedná se výhradně o ty středních a vyšších tříd. Ačkoli to znamená vyšší výdaje, je pro nás nejpodstatnější kvalita pneu a bezpečnost našich zaměstnanců,“ dodává Jiří Jurkovič ze společnosti Geis.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz