Sociální marketing

Sociální – nekomerční marketing na rozdíl od komerčního marketingu nenabízí produkty a služby, ale propaguje sociální hodnoty. Definicí sociálního marketingu může být strategie chování a jednání využívající marketingových metod, technik a prostředků, které umožňují cíleně působit na vybrané skupiny osob se záměrem ovlivňovat a měnit jejich postoje k sociálním a zdravotním problémům tak, aby došlo k zlepšení jejich sociální, etické a zdravotní situace Sociální marketing pohlíží na reklamu jako na prostředek boje za dobrou věc. Vychází z předpokladu, že pokud reklama umí přimět lidi k nákupu zboží, dokáže také změnit jejich chování. Zaměření sociálního marketingu je velmi široké a snaží se působit na lidi v mnoha směrech. Ať už se jedná o poukázání na rizika kouření, užívání drog, neodpovědného sexuálního chování a s tím spojeného rizika přenosu pohlavních chorob, ale i působení na široký okruh lidí a apelování na zdravější způsob života nebo i působení na děti, aby se rozšířil počet čtenářů knih. Masová média jsou účinnou a rychlou cestou pro ovlivňování cílových skupin ať už se jedná o komerční marketing nebo i sociální marketing. U sociálního marketingu je velmi často působeno na emoce s důrazem na snahu o vysokou kredibilitu např. účinkováním mediálně známých tváří. Sociální marketing je specifická oblast marketingu, kde je obzvláště důležité promyšleně připravit podrobnou strategii konkrétní marketingové kampaně. Sociální marketing je složité a specifické téma. V případě zájmu o podrobnější informace je vhodné toto téma prodiskutovat s odborníky. Konzultace v oblasti sociálního marketingu nabízí například odborná marketingová společnost ANERI s.r.o. z Liberce. http://www.aneri.cz/cs/marketing/marketingovy-plan/ http://www.aneri.cz/cs/aktualne/ http://www.aneri.cz/cs/aktualne/socialni-marketing/

Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz



Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz