Český CRM v Outlooku eWay-CRM slaví už 5 let!
S koncem tohoto roku slaví již páté narozeniny ryze český systém pro podporu řízení vztahů se zákazníky (angl. CRM od customer relationship management). eWay-CRM je informační systém pro malé a střední firmy, kterým pomáhá se správou obchodních případů a řízením projektů / zakázek. Své místo si na trhu vydobyl díky své těsné integraci s poštovním klientem Microsoft Outlook. eWay-CRM je zásuvný modul do Outlooku a tváří se jako jeho nedílná součást. „Po několika měsících používání naši zákazníci nepoznají rozdíl mezi Outlookem a eWay. Krásně to demonstrují situace, kdy nám klienti volají na technickou podporu s dotazy, jak se např. v eWay nastavuje pomocník „mimo kancelář“ (tzn. out-of-office) či jiné funkce Outlooku“, říká Jan Lalinský, ředitel společnosti eWay System s.r.o., která je výrobcem a hlavním dodavatelem aplikace. eWay-CRM si za dobu své existence na českém a slovenském trhu našla velmi mnoho příznivců. V základní edici se distribuuje zcela zdarma a platí se za ni až ve chvíli, kdy je potřeba ve firmě sdílet data či měnit přednastavené prostředí aplikace. „Tuto strategii jsme trochu odkoukali od AVG a Avastu, kterým pomohla k rychlým růstům. Snad se k nimi brzy připojíme taky“, směje se Lalinský. Rostoucí zájem dokazuje i následující graf, na kterém je vidět nárůst nových zákazníků v jednotlivých letech (pozn. graf byl sestaven na konci října 2013). Správný krok byla pro firmu i integrace s komplementárními aplikacemi – především ERP a účetními systémy. Malé firmy mívají často spoustu roztříštěných aplikací, které se věnují různým oblastem podnikání (textové editory, účetnictví, skladové hospodářství, systémy pro správu dokumentů) a lidé potřebují mít k dispozici na jednom místě komplexní obrázek o klientovi. Proto bylo zcela logické na kartě klienta zobrazit podrobnosti o jeho platební morálce, fakturách, odebíraných produktech a službách. Marketingové oddělení i obchodníci to mají o mnoho jednodušší. České CRM v Outlooku se ale neprodává pouze u nás a na Slovensku. Rostoucí oblibě se těší i v zahraničí, kam se firma začala tlačit na podzim minulého roku. Jako první si zvolila anglický trh (Spojené státy, Velká Británie, Austrálie) a první vlaštovky na sebe nenechaly dlouho čekat. „I když je tamní prostředí nesrovnatelně konkurenčnější, poměrně rychle se nám povedlo získat první zákazníky v Austrálii a Jihoafrické republice. Dokonce se na nás obracejí i firmy s žádostí o obchodní spolupráci – zajímají je možnosti pře prodeje eWay-CRM na tamních trzích“, říká Lalinský. eWay System s.r.o. tak podepsali partnerství s firmami v Austrálii, Velké Británii a Rumunsku. Partneři se pomalu rozkoukávají a mají už své první klienty. Jak je vidět z následujícího grafu, zákaznickou základnu i tak pořád tvoří firmy z Čech a ze Slovenska. eWay System s.r.o. je česká firma, založena v roce 2008. Zabývá se výhradně implementací svého vlastního systému pro podporu obchodu a řízení projektu eWay-CRM a cílí zejména na malé a střední firmy. eWay-CRM je unikátní řešení, zabudované přímo do aplikace Microsoft Outlook. Uživatelé pracují v důvěrně známém prostředí, nemusí se přepínat mezi více systémy a k datům mají přístup i v offline režimu.
Kontakt
ABOXS Communications s.r.o.
Durychova 101/66
142 01, Praha 4
Telefon: 244 003 330
E-mail: marketing@aboxs.cz
http://www.aboxs.cz/
Kontaktní manažer: Eva Kubů
PR & Media manager
Email: marketing@aboxs.cz
Telefon: 244 003 330