Michal Tůma: Rozdíl mezi nákupem dovolené na internetu a na pobočce letos mizí, Češi si dopřávají kv

Letos poprvé došlo ke sjednocení nákupního chování zákazníků, kteří pořizují zájezdy na internetu, a nakupujících v kamenných pobočkách. Podíl zájezdů se stravou all inclusive prodaných přes webový formulář cestovní agentury Invia v letošním roce činí 48 %, přitom na pobočkách byl podíl dokonce o 3 procentní body vyšší. To zcela mění zavedenou představu z předchozích let, kdy na internetu dominovala poptávka o pobyty s vyšší kvalitou služeb. V síti kamenných poboček naopak převažoval zájem o zájezdy s nižší cenou. V minulosti platilo, že na internetu lidé vyhledávají a pořizují spíše luxusní zájezdy. Při výběru kladou důraz na vyšší kvalitu služeb, a proto volí zejména zájezdy s leteckou dopravou, stravou formou all inclusive a vícedenní pobyty. Tomu odpovídala i charakteristika zákazníků nakupujících prostřednictvím webového formuláře. Podle analýz převažují na internetu zákazníci s vyšším vzděláním, kteří bydlí ve velkých městech a pobírají průměrné a nadprůměrné mzdy. Oproti tomu nákup v kamenné síti preferovali nakupující z menších obcí a s nižšími příjmy. Letos končí dominance prodeje luxusních zájezdů na internetu Výsledky letošního srovnání prodeje dovolených přes internet a v kamenné síti poboček byly velkým překvapením. Poprvé totiž došlo ke smazání rozdílů v nákupních zvycích zákazníků. Zatímco v minulosti byl podíl prodeje luxusních zájezdů na pobočkách výrazně nižší než na internetu, letos došlo k proměně. V případě zájezdů objednaných přes internet tvoří podíl pobytů s leteckou dopravou 72 % a v prodejnách je pouze o 2 procentní body nižší. V případě dalších parametrů, jako je strava all inclusive a vícedenní pobyty, dokonce vítězí pobočky nad internetem. Ekonomika se dostává do kondice, Češi preferují kvalitní služby Porovnání chování nakupujících přes webové stránky cestovní agentury Invia a v největší tuzemské pobočkové síti s více než 80 prodejnami ukázalo, že rozdíly mizí. Češi mají všeobecně vyšší zájem o vyšší kvalitu služeb na své dovolené, za kterou jsou ochotni si připlatit. To je důkazem, že česká ekonomika se po hubených letech opět dostává do kondice. Autor komentáře: Michal Tůma, marketingový ředitel cestovní agentury Invia, která je předním online prodejcem zájezdů na tuzemském trhu.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz