Technologie usnadňují přepravu, nový on-line scanner nabídne možnost volání či vyfocení zásilky

Zásilkovou přepravu zefektivňují moderní technologie. Řidiči přepravních společností mohou díky on-line scanneru rychle přenášet data do systému a vytvářet dokumenty potřebné k doručení zásilky. Odesílatelé tak mají kdykoliv k dispozici informaci o stavu zásilky. Od října doplňuje přepravní společnost Geis scanner řidiče o nové funkce. Řidiči budou nově moci volat adresátům přímo ze scanneru i vyfotit poškozenou zásilku. Přepravní společnost Geis zavádí s nadcházející sezónou nové funkce on-line scanneru řidiče. Díky nejvyšší řadě on-line scannerů typu Motorola 9596 získají řidiči dokonalý přehled o svozových adresách i o nesplněných úkolech. Telefonovat adresátům zásilky budou nově moci přímo ze scanneru. Telefonáty budou navíc monitorovány, a v historii tak bude možné snadno ověřit volaná čísla i čas jednotlivých volání. Dodatečně tak bude možné zjistit, zda komunikace se zákazníkem proběhla standardně podle pravidel. „Scanner bude nově sloužit jako komunikační nástroj mezi řidičem, společností a příjemcem zásilky. V případě telefonické avizace příjemce zásilky scanner řidiči rovnou nabídne telefonní číslo, které příjemce uvedl jako kontaktní,“ uvedla Eva Děkanová, manažerka marketingu ve společnosti Geis, která patří mezi přední poskytovatele komplexních přepravních a logistických služeb. „Do scanneru budou řidiči v průběhu dne chodit nové požadavky na svoz. Zároveň scanner řidiče upomene na termínované zásilky, které je třeba doručit do určité, pevně stanovené doby,“ doplnila Děkanová. Nový software rovněž společnosti umožní sledovat pohyb zásilky v reálném čase pomocí GPS. Díky tomu získá přehled o tom, kde se aktuálně nachází všech jejích více jak 1000 doručovacích vozidel, a bude tak moci optimalizovat své svozy a rozvozy v reálném čase. Scanner rovněž nabídne přímo při doručení zásilky možnost jejího vyfotografování pro případ, že došlo k jejímu poškození. „Scanner řidiče užíváme v naší společnosti už od roku 1999. Jeho on-line verzi jsme zavedli v roce 2005. Od té doby mohou naši zákazníci pohodlně sledovat stav zásilky na internetu v reálném čase,“ sdělila Eva Děkanová za společnosti Geis. „Jakmile zadají do systému číslo zásilky, okamžitě zjistí, kde a v jakém stavu se jejich zásilka právě nachází. Rychle si tak mohou ověřit, zda byla, či nebyla doručena. V případě nedoručení je pak uveden důvod, proč se tak stalo,“ dodala Děkanová.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz