Odbornice z oblasti obuvního průmyslu: Lidé pod vlivem účinného marketingu nakupují dětem zbytečně b

Lidé jsou v dnešní době příliš ovlivněni marketingem. To se projevuje i na výběru vhodné dětské obuvi. Místo, aby koupili svým ratolestem jeden pár kvalitních a nepromokavých bot, nakoupí v souladu s reklamním byznysem boty třeba patery. Vše kvůli proklamované specializaci. Zbytečně se tak připraví i o několik tisíc korun ročně. Jedni kupují nekvalitní asijskou obuv, druzí předraženou značkovou Lidé by měli nad koupí dětské obuvi přemýšlet, zejména z hlediska finančního. V tomto případě existují dva hlavní tábory rodičů. Jedni nakupují dětem z finančních důvodů levné asijské boty, které však nesplňují zdravotní normy a jsou vyráběny z nevhodných a leckdy i škodlivých materiálů. Navíc je tato obuv kvůli dlouhé přepravě chemicky ošetřována, což může mít za následek řadu těžce léčitelných kožních chorob. Druzí zase podléhají nezdravému vlivu marketingových strategií světových konglomerátů. V souladu s tím pak nakupují pro své dítě hned několik párů předražených značkových bot, každé pro jinou aktivitu. Zaplatí tak tisíce korun ročně, a to zcela zbytečně. Většinu sportovních aktivit zvládne dítě v jednom typu obuvi Rodiče by si měli při výběru ideální obuvi uvědomit zásadní věc - specializovaná bota je nezbytná pouze pro specifický sport, který dítě provozuje pravidelně a intenzivně. Záleží zde na charakteru sportu a povrchu, po kterém dítě běhá. Zásadní je také to, jak často obuv bude využívat. Jedná se například o fotbal, kde se dítě zkrátka neobejde bez kopaček na trávník, případně speciální obuvi na umělou trávu či do sálu. Potom ano, specializovaná obuv má v tomto případě své místo a smysl. Všechny ostatní pohybové a sportovní aktivity na rekreační úrovni se však dají velice dobře provozovat v jednom druhu kvalitní obuvi, ideálně v teniskách. Není nutné vycházet vstříc nabídkám sportovních značek a kupovat dítěti botu na tenis, jinou botu na běhání a další botu na jízdu na kole. Dítěti to činnost nijak neusnadní. Rozumné je koupit dítěti kvalitní obuv, kterou bude možné použít na co nejvíce typů aktivit. Měla by mít kvalitní podešev, být prodyšná, ale zároveň nepromokavá. U dětí bych navíc doporučovala poohlédnout se po botě bez tkaniček, tedy se suchými zipy. Jednak se snadněji a rychleji zouvá a jednak se výrazně sníží riziko úrazu kvůli špatně zavázaným tkaničkám. Taková obuv je potom pro dítě využitelná v rámci celého roku, na tábor, prázdniny k babičce nebo do školy. Zároveň kvalitní obuv do jisté míry nahradí i gumáky, které jsou pro několikahodinové nošení nevhodné. Nákupem jednoho kvalitního páru nepromokavých tenisek tak rodiče pokryjí naprostou většinu pohybových aktivit dítěte a navíc ušetří tisíce korun. Jolana Němcová, obchodní ředitelka společnosti Prestige Ve firmě na výrobu obuvi Prestige pracuje již 10 let. Za firmu řeší certifikaci obuvi ve státní zkušebně a plnění všech přísných norem na výrobu obuvi. Zabývá se kvalitou všech typů obuvi ve stadiu přípravy a testování materiálů do výroby i v konečné fázi kontroly již zhotovené obuvi. Dále má na starost také obchodní a marketingovou problematiku a stanovuje cenovou politiku.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz