AETNA zvítězila v tendru na komunikační a produkční agenturu Continental Barum
Brno, 9. 7. 2013 – Přední moravská agentura AETNA zvítězila ve výběrovém řízení otrokovické společnosti Continental Barum. V příštích dvou letech tak bude zajišťovat komunikační a produkční služby největšího evropského výrobce plášťů pro osobní automobily. Do výběrového řízení přizvala společnost v březnu devět agentur. Do květnového finálového kola postoupili na základě předložených konceptů dva uchazeči, rozhodnutí padlo v druhé polovině června. „V poslední době do tendrů prakticky nechodíme, protože jsme v minulém a letošním roce výrazně rozšířili portfolio našich klientů. Získali jsme České Radiokomunikace, nákupní centrum Královo Pole, brněnský Avion Shopping Park, Kaspersky Lab, ELKO EP nebo Agrotec Group. V případě Continental Barumu jsme se rozhodli pro výjimku, protože šlo o transparentní a otevřené výběrové řízení a společnost svojí velikostí a regionem, ve kterém působí, přesně odpovídá našim představám o vhodném typu klienta,“ říká Pavel Doležal, majitel agentury AETNA, která na českém marketingovém trhu působí od roku 1992. Součástí podmínek výběrového řízení bylo nejen předložit návrh nového kreativního řešení budoucí komunikace, ale také analýza trhu a pozice značky, adaptace současných marketingových materiálů, strategické plánování a návrhu zajištění produkčních aktivit společnosti. „Pro komunikační agenturu AETNA jsme se rozhodli díky jejímu přesvědčivému výkonu během tendru. Zaujali nás především koncepčním přístupem, smyslem pro detail, dobrou cenovou nabídkou i odpovídajícím návrhem accountingu. Hledali jsme hráče do našeho týmu - agenturu, která má zvládnuté interní procesy podobně jako naše oddělení,“ říká Zdeněk Novák, Marketing Communication Manager společnosti Continental Barum. Hlavním předmětem činnosti společnosti Continental Barum s.r.o. je výroba a prodej pneumatik. Důležitým mezníkem v historii společnosti byl rok 1993, kdy do společnosti majetkově vstoupila německá společnost Continental. Koncern Continental, který je hlavním dodavatelem součástí pro automobilový průmysl, do otrokovického závodu převedl významnou část své výroby osobních, nákladních a industriálních pneumatik. V současné době je Continental Barum s.r.o. Otrokovice největším evropským výrobcem plášťů pro osobní automobily. Obchodní strategie společnosti je založena na prodeji širokého portfolia pneumatik značek Continental, Uniroyal, Semperit, Barum a Matador. ### Komunikační agentura AETNA byla založena v listopadu 1992 současným majitelem firmy Pavlem Doležalem a na trhu marketingových služeb je silným hráčem již více než 20 let. Díky spolupráci pěti interních oddělení je agentura schopna nabídnout svým nadnárodním, národním i regionálním klientům kompletní služby z oblasti reklamy, marketingu a komunikace. Informace o komunikační agentuře AETNA: www.aetna.cz.
Kontakt
Aetna, spol. s r.o.
Komunikační agentura
Hlinky 162/92
60300, Brno
Telefon: +420 511 114 711
E-mail: hadra@aetna.cz
Kontaktní manažer: Marek Hadra
Email: hadra@aetna.cz