Řešení problémů společností a firem

Řešení problémů společností a firem se zaměřením na návrhy a řešení inovací, zlepšení a úspor a na jejich přímé zavádění do praxe Tato činnost zahrnuje zejména analýzu současného stavu a konkrétní návrhy řešení problémů, například úsporná řešení, technická zlepšení, inovace a vývoj produktů, materiálů a technologií, nápady, know-how a dále i vlastní realizaci navrhovaných řešení. Součásti této činnosti je i možnost dořešení, dotažení a dokončení nápadů nebo projektů do stádia jejich praktické realizace, prodeje nebo k investování, oponentura, ochrany, patenty, rešerše, kalkulace, marketingové strategie, reklama, medializace a další činnosti řešící problémy společností a firem podle potřeby. Analýza současného stavu a návrhy řešení Analýza má za cíl odhalení reálného stavu a získání podkladů a informací pro navrhy možných řešení Analýza je založena na principu využití nestranného a nezávislého pohledu zvenčí, na odstupu a nadhledu, na pohledu oproštěném o tzv. profesní slepotu, resp. provozní slepotu a jejím cílem je získat informace pro navržení optimálního způsobu řešení problémů, inovací a pro jejich přímou praktickou realizaci. Vlastní analýza spočívá podle potřeby v diskrétních konzultacích, ve studiu materiálů, ve sledování v terénu a v provozech, v měření, v marketingových a jiných rešerších, v kalkulacích a dalších činnostech, směřujících k odhalení skutečného stavu a příčin problémů. Výsledkem analýzy jsou podklady k vytvoření nabídky portfolia doporučení možných úspěšných řešení a vhodných úprav s možností jejich přímé realizace, a to mnohdy i bez potřeby dalších dodatečných nákladů a investic a využívající stávající kapacity, zařízení i personál. Je prokázáno, že pohled zvenčí dokáže odhalit mnohé, co zůstává vnitřnímu pohledu skryto a že ve svém důsledku doporučená nabídka portfolia návrhů, nápadů, řešení, změn a úprav má po jejich následné aplikaci v praxi jistou garanci úspěšnosti. Tato metoda z různých objektivních a námi neovlivnitelných příčin sice nemůže zaručit vždy úspěch na 100 %, ale zato může díky nezávislému posouzení a analýze pomoci objektivně, bez falešného sentimentu, ješitnosti a sebeklamu diskrétně odhalit a pojmenovat příčiny vzniku problémů, může pomoci najít východiska a navrhnout a realizovat vhodné změny, řešení, nápady a úpravy, nalézt vhodnou strategii a pomoci navrhnout následný krátkodobý, střednědobý i dlouhodobý plán. Kdo chce - hledá způsoby, kdo nechce - hledá důvody. Realizace navrhovaných řešení a inovací Komplexní přístup zahrnuje i možnost přímé a praktické realizace konkrétních navrhovaných řešení Vlastní realizace spočívá ve výběru a realizaci navržených změn, úprav, konkrétních řešení a inovací podle potřeby (např. dílčí technické a konstrukční úpravy produktů, nové produkty, zdokonalení, zjednodušení procesů, úpravy výkonů, parametrů, kvality, designu, materiálů, obalů, rozšíření nebo změna sortimentu, restrukturalizace, specializace, komunikace, optimalizace webové prezentace SEO, vhodná reklama a propagace, změna způsobu a podmínek prodeje, nové patenty, užitné vzory i průmyslové vzory, licence apod.). Realizace navržených a doporučených řešení v kombinaci s návrhem vhodné další strategie a její realizace má za cíl pomoci přispět k rychlému odstranění příčin problémů a jejich dopadů, zlepšení stavu, popř. odvrácení rizika nebezpečí nebo dalších ztrát a zajištění nebo zvýšení prosperity. Tato činnost je smysluplná a její využití v praxi může být maximálně prospěšné a užitečné V případě jakýchkoliv problémů je každá dobrá rada nad zlato a u podnikání i jakékoliv jiné vážné činnosti to platí dvojnásob. A platí to nejen v případě problémů a záchrany, ale i před zahájením jakékoliv komerční činnosti a realizace projektů nebo při investování (oponentura). Přitom cena takovéto služby v případě nalezení a dosažení úspěšného řešení (zvýšení zisku nebo snížení ceny) může činit pouhý nepatrný zlomek oproti hodnotám a ziskům, které tyto aktivity mohou přinést. A to jistě stojí za úvahu! Cena analýzy, návrhů řešení a jejich realizace Cena je vždy individuální a její výše závisí na konkrétním požadavku zadavatele. Cena vychází z potřeby, rozsahu a konkrétních požadavků a podmínek, z hloubky pohledu, ze specifických požadavků a náročnosti řešení apod., což se odráží i v časové náročnosti. Ceny jsou smluvní (vychází se ze sazeb účtovaných poradenskými firmami v oblasti management consultingu plus další náklady a režijní výlohy) a určí se dohodou. Firmě se investice do takového činnosti a osoby vyplatí, protože ta přináší nové možnosti řešení a vnáší své dlouholeté zkušenosti, originální nápady, vize, inovace i jejich praktickou realizaci a jako externista se nebojí vyslovovat nahlas věci, o kterých většina manažerů raději mlčí. Přitom cena takovéto služby v případě nalezení úspěšného řešení (zvýšení zisku nebo snížení ceny) může činit pouhý nepatrný zlomek oproti hodnotám a ziskům, které tyto aktivity mohou přinést. A to jistě stojí za úvahu! Portfolio možných řešení, které můžete díky mému pohledu zvenčí a mé praxi a zkušenostem získat, jsou prakticky zaměřené postupy, metodamy a strategie, které již někomu přinesly výsledky. Vše navíc obohaceno o další možnosti, například o možnost nových a konkrétních technických a inovativních zlepšení a jiných úprav, nebo třeba i o nové patenty. A to přece stojí za to! Výhodou a předností oproti ostatním subjektům v oblasti management consultingu i technologickým skautům je zde možnost hledání a navrhování doporučení, originálních řešení, inovací, inovativních zlepšení i konkrétních technických úprav zároveň s možností využití jejich současné praktické realizace a přímého zavedení do praxe, navíc obohacených případně i o nové patenty, užitné a průmyslové vzory apod., což v praxi výsledný efekt urychluje a násobí. Realizátor této činnosti Otakar Jalůvka pracoval v řadě firem a společností v různých oborech a oblastech výroby, obchodu, služeb i kultury na různých úrovních, od dělnických až po manažerské, má osobní zkušenosti s externí spoluprací i s živností a podnikáním a spolupracuje s několika inovačními centry a dalšími inovátory. Jako freelancer (nezávislý pracovník na volné noze) zaručuje možnost naprosté oborové exkluzivity a maximální diskrétnost. Otakar Jalůvka, otacar@seznam.cz, http://inovace.kvalitne.cz

Kontakt
Otakar Jalůvka
Otakar Jalůvka, autor a kreativec - řešení pro větší úspěch a rychlé zvýšení efektivity, prosperity a zisku
Posterestante pošta 12
73812, Frýdek-Místek
Telefon: 608665185
E-mail: otacar@seznam.cz
http://www.jaluvka.com



Kontaktní manažer: Otakar Jalůvka
Email: otacar@seznam.cz
Telefon: 608665185

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz