Jak si lépe zorganizovat práci v malé firmě a ušetřit čas i peníze

Efektivní komunikace a dokonalý přehled o svých zaměstnancích, zakázkách i klientech jsou základem úspěšného podnikání každé firmy. Řada malých firem však efektivitu pracovních procesů podceňuje a zbytečně tak plýtvá časem i finančními prostředky. Zlepšit organizaci v malé firmě přitom nemusí být složité. Pomoci vám mohou zejména moderní informační technologie. Mějte bezpečný přístup k datům odkudkoliv Zbavte se starostí se zálohováním svých dat i aktualizacemi softwaru a využijte výhod cloud computingu. Odpadne vám nutnost vlastnit svůj server a zároveň získáte bezpečný přístup ke svým datům prakticky odkudkoliv. Pokud potřebujete jednoduše sdílet data, můžete využít Skydrive, Dropbox či Google disk. Pro kompletní správu firemních dat, práci s klienty, zakázkami i fakturami je ovšem výhodnější využívat propracovanější systémy, jako jsou různé databázové online aplikace či informační systémy. Můžete tak mít přístup k firemním datům a důležitým informacím, kdekoliv právě potřebujete. Ke cloudu se můžete připojit pomocí počítače, chytrého telefonu nebo tabletu. Ušetříte tak nejen svůj čas, ale i počáteční náklady na pořizování drahého hardwaru či technickou personální podporu. Platíte totiž jen za to, co reálně využíváte. Získejte přehled nad všemi zakázkami Pro úspěšné podnikání je třeba vědět, které zakázky jsou ziskové a které naopak ztrátové. Do budoucna si pak díky tomu můžete lépe nastavit podmínky a vyhnout se dalším zbytečným finančním ztrátám. Získat lepší přehled nad zakázkami vám mohou pomoci moderní informační systémy. „V průběhu realizace zakázky vám informační systém přehledně ukáže, kolik času se strávilo na jednotlivých zakázkách. V grafech a statistikách si pak můžete kontrolovat náklady i výdaje, až nakonec získáte kompletní přehled o ziskovosti zakázek,“ vysvětlil Jiří Halousek, ředitel společnosti IReSoft, která vyvinula informační systém IZIO specializovaný na potřeby malých firem. Komunikujte se svými kolegy efektivně Špatná komunikace mezi vedením a zaměstnanci i mezi jednotlivými spolupracovníky je nejen časově náročná, ale často se odrazí také na výsledcích. Proto se snažte komunikaci ve vašem pracovním týmu zjednodušit a zrychlit. Pokud jste podnikatel, možná si v začátcích vystačíte s e-mailovou komunikací, ale v případě více zakázek to ani malé firmě nestačí. Při odesílání e-mailů na více zúčastněných stran se již mohou důležité informace vytratit, proto je dobré mít veškerou komunikaci přehledně na jednom místě. Řešení opět nabízí informační systémy, které vám poskytnou efektivní nástroje pro firemní komunikaci. Úkoly, záznamy a připomínky jsou v nich vázány k jednotlivým zakázkám, klientům nebo dodavatelům uloženým v systému. Díky praktickým mobilním aplikacím se k připomínkám a úkolům dostanete i na cestách. Sledujte efektivitu svých zaměstnanců Pokud máte více zaměstnanců, může pro vás být obtížnější sledovat efektivitu jejich práce. Zpětné vyplňování pracovních výkazů za daný měsíc je pro zaměstnance časově náročné a navíc nemusí být přesné. „Pro zaměstnance je jednodušší vykazovat svoji práci průběžně a online. Jako zaměstnavatel díky tomu získáte aktuální přehled o tom, kdo na čem právě pracuje,“ sdělil Michal Hochman, produktový manažer informačního systému IZIO, který i malým firmám pomáhá s efektivitou a následným vykazováním práce jejich zaměstnanci. Screenshoty informačního systému IZIO si můžete stáhnout zde. Podrobné informace o IZIO najdete na http://www.izio.cz.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz