Poptávka po zimních bruslích klesla o 41 %, důvodem bylo nestálé počasí letos v zimě

Letos v zimě meziročně poklesl zájem o nákup bruslí na led o 41 %. Na poptávce po sportovním vybavení se odrazily teplotní výkyvy v zimních měsících. Ukázaly to aktuální statistiky e-shopu SportObchod.cz, který je největším tuzemským online prodejcem sportovních potřeb. Zájem naopak rostl o výbavu na sálové sporty, poptávka oproti loňskému roku v průměru narostla o 28 %. Češi v zimních měsících od listopadu 2012 do března 2013 potvrdili vysokou oblibu sálových sportů jako squash, badminton či florbal, u kterých meziročně vzrostla poptávka nejvíce. Internetový obchod SportObchod.cz zaregistroval největší navýšení zájmu o sportovní vybavení pro badminton. Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku si jej lidé kupovali o 36 % více. Celková poptávka po sportovních potřebách zůstává ve srovnání se stejným obdobím předchozího roku shodná. „Letošní zima s častými teplotními výkyvy ovlivnila nákupní chování zákazníků a vedla k nižšímu zájmu o některé zimní sporty. Oproti loňskému roku jsme zaznamenali největší pokles poptávky v případě zimních bruslí, kterých se prodalo o 41 % méně,“ sdělil Josef Mech, ředitel internetového obchodu SportObchod.cz, který nabízí vybavení pro zimní i letní sporty. „Důvodem byly především horší podmínky na přírodních kluzištích, kdy dostatečně nezamrzly rybníky tak, jako v předchozích letech. Naopak oblíbenou stálicí u českých sportovců je fotbal. Zájem o vybavení na kopanou v prvním čtvrtletí letošního roku meziročně narostl o 25 %,“ doplnil Mech. S příchodem jarní sezóny se poptávka tradičně proměňuje a lidé si pořizují jiný typ sportovních potřeb než v zimních měsících. E-shop SportObchod.cz v březnu letošního roku zaznamenal zvýšený zájem o nové modely in-line bruslí a o tenisové rakety. Sportovní nadšenci zároveň projevili rostoucí poptávku po nosičích jízdních kol na automobily. „Již od března v souvislosti se startem jara se lidé tradičně začínají zajímat o vybavení na venkovní sporty. Jde především o potřeby pro in-line bruslení nebo cyklistiku, které nemohou v průběhu zimy vykonávat,“ uvedl Josef Mech z internetového obchodu SportObchod.cz. „V letošním roce je však nárůst zájmu o tento druh zboží mírnější než v minulých letech. Hlavní příčinou jsou nízké teploty a sněžení, které přetrvávají i v průběhu března,“ dodal Mech.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz