5 nejčastějších chyb při zadávání tvorby firemních webů

Kvalitní firemní web je v současné době nepostradatelným nástrojem pro prezentaci služeb a získávání nových zákazníků. Vytvořit dobrý web však není jednoduchou záležitostí. Přestože využijete spolehlivého dodavatele, nemusíte se vždy vyhnout komplikacím a zklamání. Ukážeme vám nejčastější chyby při zadávání tvorby firemních webů a přidáme vysvětlení, jak se jich vyvarovat. Nedostatečně promyšlené zadání Při úvaze o novém webu vždy pečlivě zvažte, co všechno na něm budete chtít prezentovat. Zohledněte rovněž budoucí vývoj firmy a požadavky, které budete mít na svou webovou prezentaci v blízké budoucnosti. Zatímco dnes by vám možná stačily jednoduché internetové stránky s nabídkou vašich produktů či služeb, za pár měsíců může být situace naprosto odlišná a na web bude nutné doplnit třeba galerii realizovaných projektů či publikační systém pro odborné články. Složité pozdější úpravy a časté změny zadání tvorbu webu komplikují a zbytečně prodražují. Příliš velký důraz na formu Atraktivní design webu s velkým množstvím obrázků působí moderním dojmem a návštěvníci si váš web lépe zapamatují. Stejnou pozornost jako designu byste však měli věnovat také obsahu webu. Právě ten hraje klíčovou roli při proměně návštěvníků webu ve vaše zákazníky. „Lidé na webu hledají hlavně informace, proto je dobré se nejdříve soustředit na obsah budoucího webu, a teprve až poté na jeho vzhled. Vhodně zvolené textové informace jsou pro úspěch firemního webu klíčové,“ sdělil Petr Humlíček, kreativní ředitel společnosti Omega Design, která se zabývá reklamou a tvorbou webových prezentací. Špatný výběr dodavatele Při volbě firmy, která vám web vytvoří, si dejte pozor na podezřele levné nabídky. Někdy se stává, že neseriozní dodavatel vám slíbí vytvořit web za velmi atraktivní cenu, avšak již během realizace se ukáže nutnost připlatit si další moduly či doplňkové služby. To samozřejmě celý web prodraží třeba až na několikanásobek původní ceny. Dobrým vodítkem při volbě dodavatele mohou být reference, ale nemusí to tak být vždy. Nevhodně zvolená technologie Každý web by měl mít možnost pohodlně vkládat nový obsah na stránky pomocí administračního rozhraní. Zdá se to již jako samozřejmost, přesto se ještě najde na trhu mnoho tvůrců webů, kteří svým zákazníkům dodají pouze statické stránky, u nichž je pak každé rozšíření o nový článek či obrázek zbytečně složité. Po dodavateli webu proto chtějte kompletní publikační systém, díky kterému budete moci na web rychle a pohodlně přidat vše, co potřebujete. Vyžadujte rovněž záruku, že váš web bude dobře optimalizovaný pro vyhledávače a bude splňovat nejnovější technologické standardy. Správný dodavatel by také měl být schopný u navrhovaného technického řešení udržet rozvoj redakčního systému tak, aby byl bezpečný a stále technologicky na výši. Samozřejmostí by měla být i možnost sledovat a vyhodnocovat návštěvnost pomocí některého z analytických nástrojů. Kvalitní dodavatel webu vám tohle všechno nabídne a navíc poskytne příslušná školení. Chybně zvolená struktura webu Spolu s dodavatelem si pečlivě promyslete, která část webu je pro vás nejdůležitější. Zvažte, zda chcete svým potenciálním zákazníkům například prezentovat již realizované projekty nebo potřebujete, aby zákazníci našli cestu do vaší kanceláře či skladu. Všechny tyto informace je nutné dobře zvýraznit a web jim přizpůsobit. „S informační strukturou webu souvisí také optimalizace pro vyhledávače. Ta by měla být součástí každého nově vytvářeného firemního webu, protože dobře optimalizované stránky návštěvníci snáze najdou. Kvalitní dodavatel webových řešení proto vždy se zadavatelem pečlivě konzultuje také obsah, strukturu prezentovaných informací a patřičná klíčová slova,“ popisuje důležitost správné volby obsahu webu Petr Humlíček ze společnosti Omega Design, která v rámci tvorby webových stránek zajišťuje internetový marketing, technickou podporu, optimalizaci pro vyhledávače i další rozvoj webu.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz