Účinné strategie využití mobilních telefonů aneb jak být v dosahu svých zákazníků na jakékoliv platf
Nejnovější údaje ukazují, že 43 procent německých uživatelů tzv. chytrých telefonů s jejich pomocí denně surfují na webu, a proto se toto připojení k webu stává mnohdy důležitějším než samotné telefonní hovory a SMS (dle průzkumu BITKOM, 2012). Současně se prodej chytrých telefonů neustále zvyšuje. Čtyři z deseti zákazníků již využívají smartphone. A právě proto se vhodná a účinná strategie využití mobilních telefonů stává v dnešní době skutečně důležitou. Dne 11. října 2012 se v Praze uskuteční konference Mobile National Days, která bude jedinečnou příležitostí pro strategické pracovníky IT v médiích, u vydavatelů apod. setkat se s tuzemskými i zahraničními odborníky a dozvědět se více novinek, metod a dalších příslušných témat z oblasti mobilních strategií. Partnerem mezinárodní konference je organizace GS1 Czech Republic. Prezentované programy: Adobe, Opera, mediaTest Digital, Stoppem a mnoho dalších. Mobilní trh se rychle vyvíjí a mění, rozdrobený množstvím operačních systémů a zařízení. Jaký operační systém má být tím pravým? Které systémy mají budoucnost? Do jakých mobilních oblastí by měla společnost vložit svou dlouhodobou investici? Ve které oblasti může společnost zasáhnout největší podíl cílové skupiny? Jedno takové elegantní řešení pro jakékoli zařízení a operační systém může vzniknout pomocí HTML5 a mobilní webové aplikace. Maciej Kocemba, projektový manažer mobilních produktů společnosti Opera, nastíní různé možnosti pro jednotlivé uživatele a na libovolném zařízení, které by mohly být velmi zajímavé pro konzistentní strategie značek. Tato témata a mnohá další budou k dispozici v příspěvku společnosti Opera. Víceúčelová aplikace pro získání loajality zákazníků Dalším bodem konference budou ukázky využití HTML5 a užitečných nástrojů pro úsporu času a rozpočtu. Piotr Walczyszyn, vývojář společnosti Adobe, bude v interaktivní diskuzi diskutovat s publikem a zodpovídat otázky účastníků. Prezentované osvědčené postupy řešení by měly pasovat na každý projekt, díky čemuž účastníci získají nové podněty a možná i řešení jejich problémů. „Bring Your Own Device“ (BYOD) a vyzvěte své partnery ke spolupráci Vedle různých možností využití HTML5 se konference také zaměří na další současná témata: důvěryhodnost dat, vyrovnání se s trendem BYOD, výběr nejlepšího partnera pro spolupráci, atd. Samozřejmostí budou relevantní tržní data a některé trendy ve spotřebních aplikacích a mobilních podnikatelských řešení. Další informace a kompletní program konference Mobile National Days, stejně jako možnost registrace, lze nalézt na této internetové stránce: www.mobile-national-days.com. Kontakt Tomáš Martoch martoch@gs1cz.org
Kontakt
GS1 Czech Republic
Na Pankráci 30
140 00, Praha 4
Telefon: 227031269
E-mail: tepla@gs1cz.org
http://www.gs1cz.org
Kontaktní manažer: Kateřina Teplá
Koordinátor projektů a marketingu
Email: tepla@gs1cz.org
Telefon: 227031269