Telemarketing

Telemarketing je jednou z efektivních metod přímého marketingu – komunikace se zákazníky pomocí telefonu. Telemarketing rozdělujeme na aktivní a pasivní. Při aktivním telemarketingu jsou telefonicky kontaktováni klienti či potenciální zákazníci. Při pasivním telemarketingu je zákazníkovi k dispozici infolinka či bezplatná zákaznická linka, na kterou se může obrátit se svými dotazy. Telemarketing je nejčastěji využíván při průzkumech trhu, k přímé nabídce zboží či služeb, ke sjednávání schůzek apod. Mezi výhody telemarketingu patří možnost přesného zacílení. Je možné vybrat si kde a koho chceme oslovit. Další výhodou je přímá komunikace, při které je možné získat požadované aktuální informace nebo lze dosáhnou okamžitého ovlivnění osoby. Nespornou výhodou telemarketingu je možnost přesného zpracování dat a jejich využití pro další marketingové aktivity i vyhodnocení ekonomické návratnosti. Z ekonomického hlediska se telemarketing řadí mezi nejefektivnější marketingové metody. V případě realizace rozsáhlejší telemarketingové kampaně je vhodné využít služeb specializovaného telefonního centra (call centrum). Operátoři takovýchto center jsou speciálně školeni na každý telemarketingový projekt. Podrobné informace o telemarketingu a rady, jak nejlépe a nejefektivněji realizovat telemarketig poskytnou marketingové firmy, které mají s telemarketingem zkušenosti. Jednou z firem, která poradí jak, kdy, kde a jakou formou telemarketing realizovat i jak formulovat otázky je společnost ANERI s.r.o. z Liberce. Firma ANERI s.r.o. může pro vás i celou telemarketingovou kampaň zrealizovat.

Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz



Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz