Triglav pojišťovna v létě zaznamenala nárůst online prodeje úrazového pojištění o 149 %

Triglav pojišťovna letos v létě zaznamenala meziroční nárůst online prodeje úrazového pojištění o 149 %. Za nárůstem produkce stojí hlavně vyšší zájem klientů s aktivním životním stylem a úspěšná marketingová akce Léto bez starostí. Pojišťovna od června do srpna 2012 klientům navíc vyplatila v pojistném plnění úrazového pojištění o 7 % vyšší celkovou částku než ve stejném období loňského roku. Zvyšující se zájem klientů o kvalitní úrazové pojištění v době dovolených se odrazil na 149% nárůstu online prodeje úrazových pojistek Triglav pojišťovny. Na zvýšení zájmu klientů v letních měsících se podílí také marketingová akce s názvem Léto bez starostí, která nabízí možnost získat cestovní pojištění k úrazové pojistce zdarma. Ačkoli se online produkce úrazového pojištění v období od června do srpna 2012 meziročně zvýšila, pojistných případů Triglav pojišťovna naopak eviduje o 78 % méně. „Během letních měsíců a doby dovolených si lidé žijící aktivním životním stylem začínají více uvědomovat důležitost kvalitní pojistné ochrany rizik spojených s úrazy. Tito lidé navíc preferují možnost sjednání pojištění přes internet,“ sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Našimi pojistnými produkty se proto snažíme chránit hlavně ekonomické zájmy klienta a kompenzovat mu výpadek příjmů a další nepříjemnosti spojené s úrazem. Mnoho klientů si například připojišťuje denní odškodné po dobu léčení úrazu v nemocnici,“ dodal Baný. Zatímco letos počet pojistných případů týkajících se úrazového pojištění oproti loňskému létu poklesl, celkový objem finančních prostředků vyplacených v rámci plnění se zvýšil o 7 %. Vzrostl rovněž podíl online prodejů na celkové produkci úrazového pojištění Triglav pojišťovny. V loňském roce činil podíl smluv sjednaných online 9 %, letos si úrazové pojištění na prodejním portále pojišťovny www.triglav24.cz sjednalo již 11 % klientů. „Kromě povinného ručení si lidé již zvykli sjednávat na internetu i další druhy pojištění. Jsme proto rádi, že se nám daří podíl online prodeje na našem portálu neustále zvyšovat. A to nejen v případě úrazového pojištění,“ uvedla Irena Bielková, manažerka online prodeje Triglav pojišťovny. „Portál nabízí snadné sjednání úrazového pojištění podle požadavků klientů, a to včetně připojištění. Sjednání úrazové pojistky online je velmi rychlé a jednoduché,“ doplnila Bielková.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz