Životní pojistku letos uzavírají z 69 % muži nad 25 let

Životní pojištění letos uzavírají v 69 % případů muži ve věku nad 25 let. Vyplývá to z aktuálních statistik RENTIA, divize AWD ČR, za období od ledna do července 2012. Podle odborníků si životní pojistku sjednávají především živitelé rodin a majitelé hypotečních úvěrů na nemovitosti. Chtějí tak ochránit své blízké před rizikem finančních ztrát. Podle statistik RENTIA tvoří více než dvě třetiny všech zájemců o životní pojistku muži starší 25 let. Podle expertů jsou to zpravidla lidé, kteří svým stálým příjmem zabezpečují a financují chod domácnosti. Životní pojištění sjednávají pro případ rizik ohrožujících jejich zdraví a život. Ženy naopak sjednávají životní pojištění mnohem méně, přestože nyní platí za pojištění pro případ smrti nižší sazby než muži. „Poptávku klientů o životní pojistku registrujeme celoročně a do budoucna očekáváme její nárůst. Tento produkt si sjednávají tradičně nejčastěji muži, kteří si pořídili půjčky na nemovitosti nebo například na auta. Jedná se převážně o živitele rodin,“ uvedl Kamil Durčák, produktový manažer společnosti RENTIA, divize AWD ČR, specialisty na finanční poradenství. „Tato skupina lidí nese velkou zodpovědnost. Proto se snaží pro všechny případy zabezpečit a eliminovat tak možné finanční komplikace, které by mohly po jejich úrazu či úmrtí nastat,“ vysvětlil Durčák. Ze statistik RENTIA vyplynulo, že v období od ledna do července 2012 došlo ke zvýšení zájmu o životní pojistku také ze strany mužů do 25 let věku. Oproti stejnému období loňského roku se jejich počet zvýšil o více než 5 %. Podle odborníků z RENTIA, divize AWD ČR, je zájem této věkové skupiny spojen zejména s ukončením studia na vysoké škole a zakládáním rodiny. „Zvyšující se počet mladých lidí uzavírajících životní pojištění je jasným důkazem, že stále více pociťují zodpovědnost vůči svým blízkým a chápou potřebu vyšší pojistné ochrany,“ sdělil Jan Macek, specialista oddělení produktového managementu RENTIA, divize AWD ČR. „Průzkumy dokázaly, že lidé spatřují velkou výhodu v možnosti daňového odpočtu. V době velkých finančních výdajů spojených s budováním rodiny je každá podobná možnost vítaná,“ doplnil Macek.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz