Jak efektivně předejít firemní krizi?
Zkuste v zahraničí již vyzkoušený a ověřený troubleshooting a využijte služeb troubleshootera. Troubleshooting - předcházení a odstraňování problémů jako preventivní opatření v oblasti firemní krize a stagnace. Cílem je nastartovat nový růst a zamezit neefektivnosti. Troubleshooter - konzultant (poradce z praxe). Externí pohled experta se skutečnými praktickými zkušenostmi z různých firem zajišťuje potřebný odborný a nezatížený pohled do běžných mechanismů fungování společnosti. Troubleshooter je externí konzultant bez výkonných pravomocí, jehož hlavním úkolem je definování interního problému a na základě svého know-how, vždy však v kooperaci se zadavatelem, navrhnout efektivní řešení, jež zajistí odvrácení hrozby krize. Na rozdíl od interních zaměstnanců, kteří obvykle nemají zájem měnit a navyšovat svoji práci, není ovlivněn profesní slepotou a navrhuje vedení nejvýhodnější a nejúčinnější řešení. Troubleshooter není krizový manažer, ale pouze externí konzultant bez výkonných pravomocí. (Krizový manažer přebírá vedení podniku, který již je v krizi a snaží se podnik z krize vyvést.) Interní zaměstnanci tuto funkci nemohou nikdy plně nahradit, mohou s ní pouze spolupracovat. Objevovat nové metody a postupy, jak dělat věci jinak a mnohdy efektivněji, jak využít každého pracovníka na 100% je především úkolem vedení, které může využít služby externího Troublshotera, který je vždy zodpovědný pouze nejvyššímu vedení. Jednou z marketingových firem, která nabízí troubleshooting, je společnost ANERI z Liberce. Tato společnost jako řádný člen Českého institutu interních auditorů můžeme ve firmách provádět interní audity a certifikaci v různých vnitrofiremních oblastech, procesech (mimo účetních).
Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz
Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778