Slevové portály a hotely

Slevové šílenství po česku versus cestovní ruch Na začátku vlny slevového nakupování přes internet stál jistě velmi dobrý podnikatelský nápad – prodat se slevou zboží, o které by za běžnou cenu zákazníci patrně neprojevili zájem. Je až s podivem, kolik těchto slevových serverů v Česku vzniklo. Jenže časem musel zákonitě nastat problém, co zákazníkům dychtícím po výhodném nakupování stále nabízet. Od původního prodeje zboží se nabídka rozšířila i do sféry služeb a později i do oblasti cestovního ruchu. Jenže jak se může prodávat nějaký pobyt nebo služba ještě s další (na slevovém serveru jistě nemalou) slevou, když konkurence tlačí ceny stále níže? Je vůbec ještě možné ekonomicky přežít? Jelikož známe z vlastní zkušenosti řadu wellness hotelů a lázní, které wellness pobyty nabízejí, tak máme představu, jak má vypadat kvalitní ubytování, stravování i služby wellness, jakož i cenu, která je pro dané zařízení rentabilní a umožní generovat přiměřený zisk. Ze zvědavosti jsme se proto rozhodli využít nabídky na slevovém serveru a koupit a na vlastní kůži vyzkoušet víkendový wellness pobyt v jednom nejmenovaném údajně čtyřhvězdičkovém hotelu. Snažili jsme se pochopit strategii a kalkulaci hotelu, který se odhodlal nabízet své služby na slevovém portálu. Se slevovým kupónem nás ubytovali v pokoji, který rozhodně neodpovídal čtyřhvězdičkovému standartu. Přitom víme, že hotel disponuje i lepšími pokoji. Jenže slevový server nenese žádnou odpovědnost za přidělený pokoj, protože si pobyt domlouváte již sami v konkrétním zařízení. Pokud se týká stravování, měli jsme předem uhrazenou polopenzi (snídaně a večeře). S kvalitou i množstvím jsme byli spokojeni a neměli jsme naprosto žádné výhrady. Ovšem na oběd jsme seděli v restauraci skoro sami – lidé se slevovými kupóny jednoduše využívali jen to, co měli uhrazeno předem přes slevový portál, a žádné další služby již nepožadovali. A co se týká wellness služeb? Hotel avizoval provozní dobu wellness centra ve svých materiálech (možnost vstupu do wellness mají i neubytovaní klienti), ovšem ve skutečnosti jsme museli předem nahlásit, kdy chceme do wellness jít, aby byly k dispozici vyhřáté sauny a fungovala všechna zařízení Takže když shrneme svou zkušenost – nikdy již nebudeme kupovat wellness pobyt přes slevový portál. Provozovatelé těchto portálů nejsou specialisté na cestovní ruch a nemají tudíž představu o kvalitě prodávaných zařízení. Chceme věřit, že kvalitní hotely se nenechají zlákat vidinou rychlého prodeje služeb a do takovýchto akcí nepůjdou. Pak zbudou jen ta zařízení, která se potýkají dlouhodobě s problémy a bojují sama se sebou. Mimochodem – hotel, který jsme navštívili, bojuje s obsazeností dodnes a dokonce se spekuluje o jeho prodeji. Je samozřejmě skvělé užít si kvalitu za levné peníze, ale je to cesta, která přivede provozovatele do nesnází. Stačí si uvědomit podobnost třeba na trhu s česnekem, kdy levný nekvalitní čínský česnek vytlačil z obchodů dražší český. A dnes, když chceme a právem požadujeme kvalitu, tak si za ni musíme připlatit. Proto bychom byli neradi, kdyby kvalitní subjekty podlehly davové psychóze a prodávaly své služby bez rozumné kalkulace. Není prostě možné, aby pobyt ve čtyřhvězdičkovém hotelu stál stejně nebo dokonce méně, než v hotelu tříhvězdičkovém, který má daleko nižší standart. KVALITA PROSTĚ MÁ A MUSÍ MÍT SVOU CENU!! Na toto téma jsme diskutovali s řediteli některých hotelů. Ti, kteří využili slevový portál, tvrdí, že klienti poté vyčkávají pouze na slevu a již nejsou ochotni pobyt koupit za plnou cenu. Nestanou se z nich vracející se klienti. Nebo si snad myslíte, že host, který pobyt koupí za 2 tisíce, bude ochoten za stejný pobyt dát 2x tolik? V nabídce naší cestovní kanceláře proto nenajdete hotely a zařízení, které se objevují na slevových portálech. Máme sice sekci akčních pobytů, ale zde se objevují pouze aktuální nabídky jednotlivých subjektů, které potřebují vytížit určité období nebo obsadit neprodanou kapacitu. Z těchto důvodů je zde přiměřeně snížena cena, ale nikdy se nenabízí pobyty za zlomek skutečné původní ceny.

Kontakt
CK Relax & Wellness
Komenského 677
78961, Bludov
Telefon: 732444902
E-mail: info@e-lazne.eu
http://www.e-lazne.eu/



Kontaktní manažer: Anet@
Email: info@e-lazne.eu

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz