Pět tipů, jak snadno prodat nepotřebné věci na internetu

Také vám po vánocích doma zůstalo několik dárků, které příliš nevyužijete? Zkuste je prodat na internetu. Někomu jinému mohou vaše nepotřebné věci udělat radost a navíc si trochu vylepšíte lednový rozpočet. Připravili jsme pro vás několik tipů, jak snadno prodat nepotřebné věci online na inzertním portálu. Využijte inzertních serverů Při prodeji různých nepotřebných věcí na internetu můžete využít specializovaných aukčních serverů, velmi pohodlnou variantou jsou však klasické inzertní portály. Zatímco aukci musíte sledovat a pak oslovit výherce s nabídkou zboží, zájemci o koupi na inzerát se vám ozvou sami. Aukčnímu serveru navíc musíte zaplatit provizi z prodeje. Zboží na inzertním serveru můžete prodat přesně za takovou cenu, jakou si určíte, a inzerce je zde zcela zdarma. Vytvořte co nejlepší popis předmětu Do textu inzerátu uveďte všechny důležité údaje o prodávaném předmětu. Pokud se jedná o bílou techniku, elektroniku, nářadí či třeba automobil, nezapomeňte na přesné označení značky a typu produktu. „Na našem inzertním serveru přibývá i několik tisíc inzertních nabídek denně. Aby v tomto množství inzerát vynikl, je nutné věnovat velkou pozornost jeho obsahu,“ uvedla Veronika Rejžková, specialistka marketingu společnosti HyperMedia, která provozuje největší český inzertní portál HyperInzerce.cz. „Vžijte se do role čtenáře vašeho inzerátu a uveďte do něj všechny informace, které byste jako zájemce o vaše zboží očekávali,“ dodala Rejžková. Vhodně zvolte kategorii Návštěvníci inzertních serverů většinou vyhledávají požadované nabídky zboží na základě kategorií. Výběru správné kategorie proto věnujte velkou pozornost, protože právě na její volbě záleží, zda váš inzerát uvidí správní zájemci. Platí to zejména pro elektroniku, kuchyňské spotřebiče, automobily, ale i sportovní potřeby nebo nářadí. Kvalitní inzertní servery nabízí dostatek kategorií pro nejrůznější druhy zboží, v krajním případě využijte například kategorii s názvy „Ostatní spotřebiče“ nebo „Ostatní nářadí“. Přidejte kvalitní fotografie Čím lepší fotografie použijete, tím vyšší máte šanci, že předmět prodáte. K inzerátu proto přiložte fotografii, na níž je dobře rozeznatelný stav prodávaného předmětu. Pokud je to možné, vyfotografujte prodávané zboží za denního světla a pro záznam fotografie použijte fotoaparát, nikoli mobilní telefon. Velké inzertní portály, jako je například HyperInzerce.cz, zpravidla dovolují k inzerátům vložit více fotografií nebo i videonahrávku. K inzerátu proto přidejte i obrázek případného originálního obalu či přibaleného příslušenství. Jednejte férově Pokud je předmět nějakým způsobem poškozen, nezapomeňte tuto skutečnost do inzerátu uvést. Stručně také popište, proč vlastně zboží prodáváte. Kupující tím získá větší jistotu, že se prodávaného zboží nechcete zbavit kvůli nějaké nepřiznané závadě či nefunkčnosti. Bezproblémový prodej na internetu je totiž založen na křehké důvěře obou obchodních partnerů. Jako prodejci byste proto neměli zamlčet různé vady, opotřebení a další nedostatky prodávaného zboží. Zvláště u dražších předmětů se vyplatí domluvit si s kupujícím osobní předání. Vyhnete se tak zbytečným nedorozuměním při posílání balíků poštou a platbách na dobírku.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz