Základní nástroje marketingu

Mezi základní marketingové nástroje patří: poptávka, průzkum trhu a analýza, plánování a propagace. Při tvorbě marketingového plánu jsou většinou používány zásady tzv. 4P, což je Product (produkt), Price (cena), Promotion (komunikace), Place (distribuce). Základní marketingová pravidla s využitím tzv. 4P. PRODUCT (produkt) - soustředíme se hlavně na kvalitu produktu nebo služby, silné a slabé stránky. Při průzkumu trhu musíme zjistit, jestli je o produkty či služby zájem a zda existují potenciální zákazníci. Jestliže je o produkt či službu zájem a je na trhu velká konkurence v daném oboru, musíme se lišit. Pokud má firma zájem udělat kvalitní průzkum trhu a následnou analýzu, je vhodné toto zadat profesionální agentuře. PRICE (cena) - důležité je na trh dodávat výrobky, které mají vyšší hodnotu užitku a ceny než primárně kvality. Klademe si za cíl vždy řádně analyzovat potenciálního zákazníka a cenu stanovit podle jeho očekávání. Máme 3 druhy cen: - nákladová cena - poptávková nebo konkurenční cena - dumpingová cena, která podbízí a je dočasně minimálně na úrovni nákladů PROMOTION (prezentace výrobku nebo služby) - důležité je správné zacílení na potenciálního zákazníka. Podle cílové skupiny volíme správnou komunikaci, podporu prodeje, reklamu, veřejné mínění (public relations) a osobní prodej. Kombinací vhodných způsobů prezentace dosahujeme lepších výsledků při nižších nákladech. PLACE (distribuce) - místo a způsob prodeje, správná příležitost nebo čas jsou velice důležité a podstatné aspekty při samotném prodeji. Existují 2 základní distribuční cesty: - přímá cesta - přímý prodej, zásilkový nebo katalogový prodej - nepřímá cesta - cestou zprostředkovatele (maloobchod, velkoobchod, dealer). Při distribuci je dobré dodržet rychlost, bezpečnost s co nejmenšími, náklady v požadované kvalitě a všemi informacemi, které vyžaduje zákazník. Marketing skutečně není o tom utrácet pouze finanční prostředky za reklamu. Mnohdy stačí pouze upravit některé postupy a procesy ve firmě a může to přinést nečekané výsledky. Pohled nestranného, externího odborníka, který není zatížen provozní slepotou a nemá svázané ruce rolí zaměstnance může v tomto velice pomoci. Mezi zkušené marketingové agentury poskytující marketingové poradenství se řadí společnost ANERI z Liberce. Silnou stránkou této profesionální společnosti je zkušenost s implementací navržených řešení přímo do praxe.

Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz



Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz