Externí marketing

Outsourcing marketingu je ideálním řešením nejen pro větší firmy, ale zejména pro firmy menší. Řešení vlastního firemního marketingu formou outsourcingu získá firma „vlastní“ tým marketingových odborníků s dlouholetou praxí. Marketing můžeme definovat také jako filozofii úspěšného podnikání, kde základem úspěchu je spokojený zákazník. Z toho vyplývá, že každá firma musí při své činnosti řešit nějakým způsobem marketing. Úspěšnost každé firmy tak záleží zejména na marketingu. Pro řadu zejména menších firem je z finančního hlediska nereálné mít vlastní marketingové oddělení s týmem marketingových odborníků. Nákladným a neekonomickým řešením bývá i jeden vlastní zaměstnanec, který má na starost kompletní marketing firmy. Samotný marketingový pracovník není schopný vlastními silami zajistit širokou oblast marketingových aktivit a je tak nucen dílčí služby objednávat a nakupovat. Firmě tak vznikají náklady na činnost tohoto samotného marketingového pracovníka (mzdové náklady, kancelář, telefony, auto, apod.) a dalšími náklady jsou nakupované jednotlivé marketingové služby. Ekonomičtějším řešením se tak stává outsourcing marketingu. Firma může za cenu jednoho vlastního marketingového pracovníka získat celý tým odborníků s dlouholetou praxí. Současně s tímto týmem odborníků firma získává know-how profesionální marketingové firmy a navíc ověřené kontakty na dodavatele souvisejících služeb, jako jsou tiskárny, grafici, auditoři apod. a také možnost využívání agenturních slev např. při zadávání inzerce. Externí marketingová firma má vyšší dostupnost informačních zdrojů, má znalostní náskok v oboru, má zkušenosti s řešením obdobných problémů jiných firem a navrhy řešení jsou z pohledu nezávislého odborníka, který není zasažen profesní slepotou. Externí marketingový partner nemá dovolenou a je kdykoliv k dispozici dle potřeb zákazníka. Pokud se firma rozhodne řešit vlastní marketing formou externí spolupráce, je důležité vybrat marketingovou agenturu se zkušenostmi, historií a bohatými referencemi. Důležitým ukazatelem profesionality je také členství v profesních sdruženích či dosažená ocenění v oboru marketingu. Jednou ze zkušených marketingových agentur s dlouholetou praxí, zkušenostmi a referencemi je určitě společnost ANERI s.r.o. z Liberce, jejíž historie sahá do roku 1990 a za svoji činnost obdržela ocenění TOP CZECH QUALITY pro obor marketing a marketingové poradenství a také poděkování od ČMS za dlouholetý rozvoj marketingu v ČR.

Kontakt
ANERI s.r.o.
Marketingová firma
Hodkovická 52
46006, Liberec
Telefon: 482 777 777
E-mail: aneri@aneri.cz
http://www.aneri.cz



Kontaktní manažer: Dalibor Kotek
ředitel
Email: aneri@aneri.cz
Telefon: 482 777 777
Fax: 482 777 778

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz