České firmy stále podceňují budování firemní identity a značky

Mnoho českých firem stále podceňuje budování firemní identity a značky a tím, aniž by si možná byly toho firmy vědomi, nejenže přicházejí o peníze, ale především přicházejí o zakázky a zákazníky, ať už nové či stálé. Postavte své podnikání na firemní identitě a začněte vydělávat. Začněme trochu netradičně jedním příkladem. Majitel firmy si pořizuje automobil a není mu líto investovat do nákupu větší finanční obnos, přestože auto s ohledem na jeho cenu nemá pro firmu žádný význam a hned v den koupě ztrácí svou původní hodnotu. Ale když má majitel malé a střední firmy takovou částku investovat do své firemní značky či identity, přijde mu investice ve většině případů vysoká, dlouho zvažuje, zda do této investice dát peníze, a v mnoha případech to nakonec buď neudělá, nebo se snaží na své investici ušetřit. Budování firemní identity a s tím související budování značky mu přitom vložené peníze zhodnotí – a hlavně se mu investice vrátí a na konec mu i významně vydělá. Pokud je vaše image nad zájmy vaší firmy, budeme rádi, když se nám ozvete, a zdarma využijete poradenství, proč byste měli investovat do budování své značky a firemní identity a jakým způsobem na tom vydělat. Tohle vše a mnohem víc, včetně kompletních služeb vám nabízí Projekt Marketing+Design. V dubnu 2011 spouští projekt kampaň na podporu informovanosti českých firem v budování firemní identity a značky. Projekt Marketing+Design, poskytuje mimo jiné výhodné spojení marketingové strategie a design strategie „pod jednou střechou" a umožňuje tak účinně a efektivně realizovat strategii prodeje výrobků a služeb. Tato kampaň bude komunikována mailingem, direkt mailem a odbornými články ve vybraných médiích. Cílem kampaně je zvýšit informovanost a konkurenceschopnost českých firem v reálném prostředí a zlepšit jejich povědomí o firemní identitě a budování značky. „Současný marketing se cíleně zaměřuje na budování značky. Důležité je ale uvědomit si, že hlavním záměrem strategického marketingu malých a středních firem je budování identity firmy a to pak následně zahrnuje i budování značky. Strategickým marketingovým řízením firma cíleně posiluje svou identitu na trhu a tím získává větší pozornost zákazníků a efektivněji využívá marketingový rozpočet“, říká Tereza Svobodová, specialistka na strategický marketing. „Řada firem dělá stále chybu v tom, že nemá vybudovanou identitu a cíleně nebuduje svou značku. Díky tomu pak nemůže fungovat samotný obchod firmy, získávat nové zákazníky je těžké a cíleně pracovat s těmi stávajícími je pro firmu příliš složité nebo dokonce zcela nemožné. Čím déle funguje firma tímto způsobem, tím více přichází o své peníze, čas, image a hlavně o podíl na trhu“, doplňuje informace Klára Voborníková, specialistka na strategický design. Budování firemní identity musí procházet napříč celou firmou a hlavně její komunikací ven z firmy nejen směrem k zákazníkům, ale i k dodavatelům. A to od strategie, přes logo, samotnou image a marketingové nástroje až po obchod a firemní cíle a vize. Kontakt: sl. Martina Ďaďová – koordinátorka projektu. Tel.: 605 187 004, 257 911 257, e-mail: dadova@mplusd.cz, web: www.mplusd.cz.

Kontakt
Marketing Strategy s.r.o.
Cílem projektu Marketing+Design je firmám zajistit realizaci strategického marketingu a designu jako efektivního řešení pro zvýšení prodeje, získání nových obchodních příležitostí, budování identity.
Pražská 636
252 41, Dolní Břežany
Telefon: 257 911 257
E-mail: svobodova@mplusd.cz
http://www.mplusd.cz



Kontaktní manažer: Martina Ďaďová
koordinátorka projektu
Email: dadova@mplusd.cz
Telefon: +420257911257
Fax: +420257911111

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz