Tisková zpráva: Po České republice útočí slevové servery také na Slovensko

05.01.2011, Praha – Nebývalý rozmach, který v posledním roce na českém trhu zaznamenaly servery zaměřené na kolektivní nakupování, proniká i k našim východním sousedům. 11.1.2011 bude oficiálně spuštěn první československý „slevomat“ na Slovensku, nákupní portál Zlavostroj.sk. Princip získávání slev prostřednictvím kolektivního nakupování vznikl před třemi roky ve Spojených státech pod názvem Groupon. Počátkem letošního roku pronikl do České republiky, prvními průkopníky u nás byly portály Slevomat a VykupTo. Obrovský zájem a řádově lepší obchodní výsledky, než si sami jejich zakladatelé představovali, způsobil příliv dalších a dalších nákupních portálů. Dnes jich na českém internetu funguje okolo osmdesáti. Inspirace z Česka Je tedy s podivem, že na Slovenském internetu zatím podobná možnost chyběla. „Právě raketový růst a výborné obchodní výsledky slevomatů v České republice byly pro nás inspirací,“ říká Stanislav Tomko, jeden ze zakladatelů portálu Zlavostroj.sk. „Portfolio zboží a služeb, které lze nově pořídit na portálu Zlavostroj.sk se slevami až 90 %, je opravdu široké – od gastronomických služeb, přes sportovní či relaxační aktivity, cestování a ubytování, až po nejrůznější zážitky, které zprostředkovávají specializované agentury,“ pokračuje Tomko. Velkou výhodou nákupních serverů, která výrazně snižuje náklady na propagaci a tím šetří peníze spotřebitelů, je virální šíření slevových nabídek. Klienti portálu Zlavostroj.sk budou moci aktivně sdílet atraktivní slevy se svými přáteli na sociálních platformách, jakými jsou např. Facebook či Twitter. Ambiciózní projekt Zlavostroj.sk chce hned od počátku oslovit všechny zájemce na Slovensku. Proto se jeho zakladatelé rozhodli zřídit svá obchodní zastoupení ve všech krajských městech ještě před samotným spuštěním portálu. „V praxi to znamená, že již od 11.ledna mohou na Zlavostroj.sk nakupovat spotřebitelé z celého Slovenska, a svou slevu budou moci uplatnit přímo ve svém kraji,“ zdůrazňuje Daniel Kolárik. Spuštění serveru Zlavostroj.sk bude promovat masivní reklamní kampaň – především na internetu, v rádiu a na charakteristicky červených billboardech po celém Slovensku. Nápad ze střední školy Za projektem Zlavostroj.sk stojí dva kamarádi, kteří se poznali již na střední škole na studijní stáži ve Spojených státech. Přestože se jejich profesní dráhy poté na několik let rozešly, společný podnikatelský záměr je letos znovu svedl dohromady. Stanislav Tomko (31) je spolumajitelem finančně poradenské společnosti Rechka & Tomko, která svým klientům pomáhá zefektivňovat a optimalizovat firemní procesy. Působí v České republice a na Slovensku a plánuje expanzi na polský a rumunský trh. Stanislav Tomko má bohaté zkušenosti na poli mezinárodního obchodu a marketingu – již na vysoké škole se spolužáky vyvinul na tehdejší dobu velmi sofistikované e-commerce řešení, které následně implementoval v několika společnostech. V letech 2002-2004 založil a úspěšně provozoval vlastní internetový obchod, následně působil v poradenské společnosti Accenture. Téměř tři roky pak řídil finance a optimalizoval procesy v ředitelství nadnárodní společnosti pro Evropu, Střední východ a Asii. Druhý zakladatel, Daniel Kolárik (32), má více než 15 leté zkušenosti z podnikání v oblasti malo- a velkoobchodu. Mezinárodní obchodní zkušenosti získával na trzích v USA, Evropě i Asii. Jak o něm říká kolega Stanislav Tomko: „Daniel je ten typ obchodníka, který vždy dokáže vyjednat nejlepší možné podmínky. Nejen cenu, ale i dodací podmínky, nadstandardní servis, záruky a další benefity.“ Kolárik dnes vyjednává s novými partnery, kteří by chtěli své zboží a služby na serveru Zlavostroj.sk nabídnout. O společnosti MEDIA Tribune s.r.o. MEDIA Tribune je agenturou, která svým klientům poskytuje synergii a jasně měřitelnou obchodní efektivitu. Nabízí komplexnost a provázanost nabízených služeb – profesionální spojení marketingu, PR a nejrůznějších aktivit z oblasti obchodu, zprostředkováním důležitých obchodních kontaktů a strategického poradenství. MEDIA Tribune pracuje především pro klienty z řad malých a středně velkých firem. Agentura byla založena Antónií Tomkovou v květnu 2010. Kontakt: Aneta Kolínská MEDIA tribune s.r.o. Thámová 18a 186 00 Praha – Karlín Tel: +420 246 063 795 Email: marketing@media-tribune.com

Kontakt
Media Tribune s.r.o.
Marketing, Public Relations & Sales
Thámová 18a
18600, Praha 8
Telefon: +420246 063 795
E-mail: info@media-tribune.com
http://www.media-tribune.com



Kontaktní manažer: Antónia Tomková
CEO
Email: info@media-tribune.com
Telefon: +420 246 063 795

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz