Bezpečnostní experti: Zákaz Facebooku v práci může firmě ublížit

Praha – Moderní firmy ustupují od zákazu Facebooku a sociálních sítí na pracovišti. Počáteční strach a paniku z nízké efektivity práce střídá hledání možností, jak Facebook efektivně a bezpečně využít v pracovních procesech jako další nástroj, podobně jako telefon nebo email. Vyplývá to ze zprávy softwarové nadnárodní společnosti Websense, která je předním evropským dodavatelem bezpečnostních webových technologií pro firmy. Ty proto žádají softwarové společnosti o náročnější technologická zabezpečení. „Firmy si uvědomují, že Facebook je důležité informační médium, které propojuje zákazníky, zadavatele a obchodní partnery. Pokud na něm nejsou, přichází o konkurenční výhodu,“ jmenuje hlavní důvod rozhodování firem ve prospěch Facebooku manažer Websense pro východní Evropu Daniel Hetenyi. Obchodníci standardně využívají Facebook při hledání nových zakázek a marketingoví pracovníci ho nabízejí klientům jako další způsob budování image firmy. Facebook v pracovní době jako standard Druhým důležitým faktorem podle Websense je i motivace zaměstnanců, kteří pracují prakticky pořád. „Pokud zaměstnavatel čeká, že jeho zaměstnanec bude pracovat i po odchodu z kanceláře, musí mu dovolit, aby si ve standardní pracovní době mohl vyřešit i některé osobní věci,“ doplňuje další důležitý fakt při rozhodování firem Hetenyi. Firmy proto žádají softwarové firmy o důmyslnější technologie, které by jim umožňovaly ochránit pracovní data před moderními hrozbami zvnějšku, a zároveň přitom povolovali přístup k sociálním sítím, které zaměstnanci využijí jak při řešení osobních záležitostí, tak při těch pracovních. „Zaměstnavatelé začali využívat technologie webových bran, aby zaměstnancům bezpečný přístup k sociálním sítím. Mohou si takto i kontrolovat, kolik produktivního času zaměstnanec tráví na Facebooku a jestli pracovní výsledky zaostávají, tak z toho firma jednoduše může vyvodit následky,“ uzavírá problematiku Facebooku na pracovišti Hetenyi.

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz