Vydělávejte i v době krize – provozujte e-shop!

I přes stále trvající ekonomickou krizi si většina internetových prodejců nestěžuje. 90 procent z nich je stále ziskových a provoz e-shopu se jim vyplatí. Jak je to možné? Nákup v e-shopu je výhodný pro obě strany I navzdory ekonomické krizi lidé nakupují stále, vzhledem k obecnému trendu šetření financí, se jich však čím dál více obrací při nákupech na internetové obchody. I ti, kteří donedávna e-shopům příliš nedůvěřovali a preferovali obchody kamenné, kde si lze zboží „osahat“ a rovnou odnést, si dnes stále častěji nacházejí cestu k e-shopům. Důvod? E-shopy nabízejí zboží prakticky vždy levnější. E-shop má oproti kamennému obchodu výrazně nižší náklady na provoz, může proto pracovat s nižší marží, aniž by si obchodník krátil svůj zisk. Tím pádem může e-shop zboží prodávat levněji, než za kolik jej prodává kamenná prodejna. Paradoxně teď v době krize tedy e-shopy zaznamenávají v mnoha případech dokonce i růst tržeb, protože spousta zákazníků ráda nákupem v e-shopu namísto nákupu v kamenné prodejně ušetří. Pro nové e-shopy je na trhu místo Rádi byste se k internetovým prodejcům připojili? I přes to, že na poměrně malém českém trhu funguje opravdu hodně e-shopů – poslední statistiky udávají číslo okolo 10 tisíc aktivních e-shopů -, prorazit je stále možné, i s minimálním počátečním kapitálem. Jde jen o to, objevit tu správnou produktovou oblast k prodeji. Zapomeňte na počítačové komponenty či elektroniku. Tyto segmenty jsou již obsazeny velkými e-shopy, kterým lze jen těžko konkurovat a prodejní marže jsou v tomto odvětví minimální. Nadějnější je např. segment určitých domácích výrobků či nějaký specifický produkt, který do České republiky nikdo nedováží či je jen těžko k sehnání. Při troše štěstí a důkladné rešerši je možné takový produkt nalézt a zaplnit díru na českém e-shopovém trhu. Pokud půjde o produkt užitečný a za rozumnou cenu, své zákazníky si jistě najde. Založení e-shopu není problém. Využijte hotových řešení! Jak ale na technickou stránku e-shopu? Pokud začínáte s minimálním kapitálem, těžko přichází v úvahu individuální technické řešení za desítky tisíc. Naštěstí již dnes existují služby, které umožňují si e-shopovou platformu pouze „pronajmout“. Za minimální náklady tak lze získat plně funkční e-shopové řešení, o jehož technickou stránku se vůbec nemusíte starat a můžete se plně věnovat samotnému prodeji. Jednou z těch služeb je např. projekt kramky.cz. Krámky nabízejí možnost založení vlastního e-shopu buď v bezplatné (leč plně funkční a použitelné) Free verzi nebo ve verzi Maxi, která navíc obsahuje řadu užitečných funkcí, statistiky atd. Verze Maxi přijde uživatele měsíčně pouze na 199 Kč,- a je tak nejlevnějším hotovým e-shopovým řešením na českém Internetu. V současné době lze navíc využít akční nabídky „3+3 zdarma“, kdy při objednání e-shopu na 3 měsíce dostane prodejce e-shop na další měsíce zdarma. Měsíc provozu tak vyjde jen na necelých 100 korun. Krámky.cz tak představují opravdu levný e-shop. Administrace e-shopu v systému Krámky je velice jednoduchá i pro začátečníka a celý proces založení účtu je rychlý a automatický. Žádné zdlouhavé podepisování smluv. Od první návštěvy serveru Krámky.cz je možné založení e-shopu se zahájením prodeje již za 5 minut. Začátek prodeje na Internetu nikdy nebyl jednodušší.

Kontakt
Jiří Kovanda
Bzenecká 7
628 00, Brno
Telefon: 607690367
E-mail: jk84@seznam.cz



Kontaktní manažer: Jiří Kovanda
Email: jk84@seznam.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz