Brýle pro vaši stylovou image

Nové módní trendy pro sezónu 2011 a následující období. Novým trendem módy a světových celebrit se pro letošek stává nošení dioptrických brýlí i u těch, kteří nemají žádné oční vady a brýle vůbec nepotřebují.

Stojí za tím snaha světových celebrit ukazovat se světu stále v nových a neokoukaných prvcích a módních doplňcích. Brýle jsou v tomto případě skvělým nástrojem, jelikož se mohou neustále střídat a při použití různých obroučků docílíte pro každý den jiný vzhled.

Brýle jsou v tomto případě skvělým nástrojem, jelikož se mohou neustále střídat a při použití různých obroučků docílíte pro každý den jiný vzhled. Dokazují to znalci módy, kteří tvrdí, že v posledních několika měsících je možné pozorovat zvýšený výskyt dioptrických brýlí u známých herců a hereček a předních modelek a modelů, kteří nemají problémy se zrakem.

Tento nový trend se dostal mezi běžné nositele a již nyní je viditelný nárůst prodeje značkových brýlových obrub. Dá se tedy předpokládat, že po umělých nehtech, řasách, prodloužených vlasech a jiných prvcích, které se v minulých letech dostávaly do popředí, budou dioptrické brýle novým in doplňkem, bez kterého se v sezóně 2011 neobejdeme. Brýle a stylové obroučky pro tento nový módní trend zařadily jako první do své nabídky světové návrhářské domy Armani, Gucci a Dior a další je jistě budou následovat. Mladí lidé a lidé, kteří sledují světovou módu, odmítají nosit nudné brýlové obroučky a vesele se pustili do experimentování s obroučky, kterými se dostávají do centra pozornosti. Tyto brýle ale nejsou určeny jen mladým a vyznavačům módních trendů, ale stále více se používají i při pohovorech a jednáních pro potřebu docílení určitého vzhledu a dojmu. Lidé se při hledání práce soustředí na svůj vzhled, domnívají se, že pokud při pohovoru použijí brýle, zanechají dojem inteligentní a vážené osoby, což by jim mohlo zvýšit šance pro danou pozici. Tento trend potvrzují jak prodejci brýlí, tak i manažeři personálních agentur a dodávají, že pokud se osoba i díky brýlím cítí lépe a sebevědomě, jsou mnohem větší šance na pohovoru zazářit a práci získat.

V případě, že máte zájem o tento druh změny, je nutno dodat, že je zapotřebí do brýlových obroučků zapracovat sklo bez dioptrií. Zkušební skla, kterými jsou osazeny brýle při nákupu v optice, nejsou v dostatečné kvalitě a je potřeba dodat kvalitnější sklo, které vyhovuje běžnému každodennímu nošení.

Obroučky dávají zvláštní pohled na osobu, která je nosí a dodávají v případě správně zvolených brýlí notnou dávku inteligentního vzezření a sofistikovanosti. V případě, že se domníváte, že vám obroučky přinesou žádanou změnu vnímání vašeho okolí a dodají požadovaný efekt, pak stačí jen malý krok k tomu, abyste jej vyzkoušeli. Prohlédněte si naše stránky Značkové brýle www.eurooptik.cz, jeden z nejrychleji rostoucích internetových obchodů, nabizející značkové dioptrické brýle a sluneční brýle světových návrhářských značek Dior, Armani, Dolce Gabbana, Hugo Boss, Prada, Prada sport, Miu Miu, Salvatore Ferragamo, Cerruti, Burberry, Escada, Givenchy, Cesare Paciotti, Bikkembergs, Bvlgari, Gucci, Cavalli, Police, Ray Ban, Yves Saint Laurent, Valentino, Ralph Lauren, Exalt Cycle, Les Copains aj. V naší kanceláři najdete více jak 350ks brýlí, které si můžete u nás před nákupem prohlédnout. Veškeré nabízené zboží je 100% originál a je prodáváno v originálním balení včetně příslušenství.

Kontakt
Four M Company
Velkoobchod a maloobchod sluneční brýle, dioptrické brýle, obroučky, obruby,
Nad Smetankou 9/231
19000, Praha
Telefon: +420 606 546 561
E-mail: info@eurooptik.cz
http://www.eurooptik.cz



Kontaktní manažer: Martina Milosavljević
majitel
Email: info@eurooptik.cz
Telefon: +420 606 546 561


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz