CALL CENTRUM VŽDY NA DOSAH
Společnost Algotech zařadila do svého portfolia produktů software OneBridge Mobile Groupware od společnosti Extended Systems, Inc., který umožňuje přístup k informacím o činnosti call centra z PDA zařízení. Produkt je určen především pro manažery a supervizory, kteří i mimo pracoviště chtějí mít přehled o provozu svého call centra. Na PDA lze díky softwaru sledovat výstupy, které poskytují monitorovací a vyhodnocovací systémy typu CMS – např. počet příchozích i odchozích hovorů, počet hovorů čekajících ve frontě, analýzu výkonnosti operací call centra apod.. Algotech zařazením softwaru OneBridge Mobile Groupware do svého portfolia potvrdil svoji obchodní strategii dodávat technologii pro call centra „od a do z“. Tento software přináší managementu call center další nástroj k zjednodušení a zkvalitnění práce, která je úzce spjata s vedením a monitoringem činnosti zákaznických center. Díky možnosti 24 hodinového přístupu k informacím o provozu prostřednictvím PDA zařízení, lze promptně reagovat na aktuální stav call centra. Řešení se skládá ze synchronizačního serveru a z klientských aplikací, které jsou instalovány přímo do mobilního zařízení. Ty se přes mobilní internet nebo pracovní stanici připojují na server a okamžitě přenášejí informace. Přístup k informacím o činnosti call centra je zajištěn prostřednictvím protokolu TCP/ IP. Software podporuje všechny dostupné typy klasického i bezdrátového připojení, např.: GPRS, Infrared, Bluetooth, EDGE, W-Lan. Bezpečnost během transferu dat je zabezpečena komprimací a kryptováním o síle klíčů 1024 bitv OneBridge Mobile Groupware podporuje téměř všechna dostupná mobilní zařízení. Klienti jsou k dispozici pro operační systémy Palm, Symbian, PocketPC / Windows CE, a také pro zařízení s podporou SyncML. Možný je také přístup přes WAP prohlížeč z téměř libovolného telefonu. OneBridge je de facto univerzální datová pumpa, která má na jedné straně konektory do různých zdrojů a na druhé straně konektory do různých mobilních zařízení. Podrobnější informace: Karel Dobiáš Country manager pro Českou a Slovenskou republiku ALGOTECH, s.r.o. tel: 222 194 242, fax: 222 194 937 kdobias@algotech.cz www.algotech.cz O společnosti ALGOTECH Společnost Algotech patří ve střední a východní Evropě mezi přední poskytovatele telekomunikačních řešení postavených na špičkové technologii Avaya. Svou kompetentnost Algotech potvrdil získáním autorizace Value Added Reseller of Avaya Inc.. Společnost působí v šesti zemích střední a východní Evropy – v Polsku, České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Srbsku a Rumunsku. V České republice, kde je aktivní od září roku 2005, je nástupcem společnosti 1TEL, která na trhu působila od roku 1997. Algotech disponuje širokým portfoliem produktů a nezbytným know how v oblasti nejmodernějších telekomunikačních řešení pro call centra a IP telefonie. To společnosti Algotech umožňuje poskytovat profesionální konzultační služby a telekomunikační řešení dle individuálních potřeb zákazníka. Algotech spolupracuje se zákazníky v oblasti návrhu, plánování a implementace telekomunikačních řešení. Společnost poskytuje rovněž plnohodnotný servis všech dodaných technologii.
Kontakt
ALGOTECH, s.r.o.
Sokolovská 192/79
186 00, Praha 8
Telefon: 222 194 555
E-mail: obchod@algotech.cz
http://www.algotech.cz
Kontaktní manažer: Tomáš Radvak
Email: tradvak@algotech.cz