Česká tradiční výroba zažívá vlastní mnichovský diktát

Praha – České firmy v kampaních za české výrobky přitvrzují a připodobňují situaci tradiční tuzemské produkce k nechvalně proslulým mezníkům v dějinách České republiky. Dávají tak najevo nesouhlas s tím, že se typicky česká výroba oklešťuje a české značky se stěhují za lepšími podmínkami do zahraničí. České zákazníky tak připravují nejen o kvalitu, ale také o práci. „V kampani na podporu českých výrobků se záměrně vracíme do naší historie s připomínkou neslavného období kolem Mnichovské dohody a srpnové okupace chceme upozornit na nepříznivý trend, který ohrožuje české produkty,“ komentuje situaci českých výrobců autor kampaně za české výrobky Robert Nový ze společnosti Barvy a laky Hostivař, který apeluje na zákazníky v duchu patriotismu a národního cítění. Ke kampani se k němu postupně přidávají další výrobci drobného zboží. Provokativní kampaň chce probudit národní cítění Ostrá kampaň s národními symboly opevnění, které před tlakem mnichovského diktátu nedokázalo obstát a zdi, která jako nástěnka demonstruje českou jednotu a osamělost, chce v Češích probrat národní hrdost. „Vždy, když šlo do tuhého, dokázali Češi držet při sobě. Jsem přesvědčený, že společnými silami s výrobci a zákazníky udržíme v Čechách kvalitní českou výrobu,“ dodává Robert Nový. Především trh s drobným spotřebním zbožím čelí obrovské konkurenci a v situaci, kdy toto téma české politiky příliš nezajímá, musí výrobci použít k udržení zákazníků vlastní zbraně. Hlavním argumentem kampaně je zachovat pracovní příležitosti a zastavit rostoucí nezaměstnanost. Jinak z pultu českých prodejců zmizí typicky české zboží úplně.

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz