PR články zdarma – kdy mají smysl?

Vyzkoušejte skutečně efektivní publikaci PR článků zdarma PR články zdarma – kdy mají smysl? Využívejte PR články rozumně, aneb jak správně na SEO

Public relations

Lidé, a bohužel i firmy, si často pletou význam PR článků. Často jim placené články splývají s PR články, které jsme, před zavedením tohoto trendy termínu, mohli znát také coby Tiskové zprávy. PR, tedy public relations neboli vztahy s veřejností, jsou vztahem firmy a média. Firma chce o sobě dát vědět, vydat prohlášení, představit nové produkty či služby a připraví podklady pro média, která z těchto podkladů uvaří, pokud chtějí, článek.

Takové články se pak většinou vydávají bezúplatně. Jedná se tedy o PR články zdarma.

SEO a PR agentury

Víme už tedy, že PR články nejsou placenou pozitivní recenzí. V dnešní době však takový PR článek nemusí připravovat pouze redakce příslušného média. Často mají SEO a PR agentury, či jednotliví SEO konzultanti, za úkol připravit PR článek a ten poté publikovat v médiích tomu určených. Pro tyto účely se perfektně hodí tzv. PR servery, které takového články rády a ochotně publikují.

Podle čeho PR server vybrat?

Všem je asi jasné, že smysl má pouze článek, který je čtivý a svému čtenáři sdělí něco, co ho zaujme. Pokud PR agentura první podmínku spojí, jde se na druhou. Výběr PR serveru. V posledních letech se vyrojila řada pofiderních PR serverů, které vznikly samoúčelně a jejichž existence je založena pouze na snaze něco vydělat. Často se tak setkáváme s weby, které publikují denně 10 článků na všechna možná témata, včetně adult a warez. Doporučujeme se těmto webům důrazně vyhnout. Jejich efekt je velmi pochybný a to když Vám někdo bude tvrdit, že jde hlavně o SEO. Sáhněte raději po zavedených serverech, které pro svou práci využívají profesionální agentury. Jedním z nich je i náš projekt www.tipbloh.cz.

Zkuste TipBlog.cz a jeho VIP program

Touto cestou Vám chceme představit námi provozovaný PR portál www.tipblog.cz. Jedná se o léta provozovaný web, který denně publikuje max. 4 články, které jsou ručně schvalovány. Nevhodná témata, velmi krátké a pofiderní články se tak na web vůbec nedostanou. Samotný web má i, pro někoho nedůležité, stabilní hodnocení vyhledávačů, čili ranky. Pohybují se v rozmezí 60–70 u Seznamu a 2–3 u Googlu.

Nově jsme také pro PR a SEO agentury připravili VIP program, který za symbolický poplatek cca. 80 Kč/měsíc, umožní publikovat libovolné množství PR článků na našem webu. Více o VIP programu najdete na http://www.tipblog.cz/vip-program/.

Kontakt
amedio group s.r.o.
Mediální skupina
Tilschové 12
70900, Ostrava
Telefon: 732 24 23 22
E-mail: info@amedio.cz
http://www.amedio.cz



Kontaktní manažer: Adam Šitavanc
Owner
Email: info@amedio.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz