NOVINKA V NABÍDCE SPOLEČNOSTI ALGOTECH
SYSTÉM PRO AUTOMATICKÉ VYTÁČENÍ ODCHOZÍCH HOVORŮ AVAYA PREDICTIVE DIALING SYSTÉM (PDS) Společnost Algotech uvedla na český a slovenský trh novou verzi systému pro automatické vytáčení ochozích hovoru Avaya Predictive Dialing System – PDS. Technologie prediktivního vytáčení automaticky detekuje telefonní záznamníky, obsazovací signály, přerušení spojení operátorem, faxové linky atd. a operátorovi jsou spojovány pouze hovory s živými osobami. Tento systém zvyšuje efektivitu a produktivitu kontaktního centra až o 300%, oproti standardnímu ručnímu vytáčení. Tato technologie splňuje vysoké nároky i těch nejvytíženějších zákaznických center, umožňuje vytáčení až 130 000 hovoru za hodinu. Součástí systému Avaya PDS je hardware a telekomunikační software, který automatizuje proces správy klientských kontaktů uvnitř zákaznických center (Call centrum). Systém zefektivňuje práci call centra, zvyšuje průměrný počet úspěšně propojených telefonních hovoru za hodinu, zlepšuje efektivitu a kvalitu samotné práce operátorů call centra, stejně jako proces obsluhy zákazníka. Na rozdíl od typického automatického vytáčení, přizpůsobuje intenzitu automatického vytáčení okamžitému provozu kontaktního centra. Jestliže se podaří dovolat „živému“ člověku, pak tento systém zamezí nebo sníží na minimum pravděpodobnost, že nebude k dispozici volný operátor. Systém automaticky porovnává celou řadu údajů z kontaktního centra jako je například průměrná délka hovoru, průměrná délka cekání na spojení, průměrná délka "zabalování" hovoru a tak dále a tyto údaje využívá pro řízení provozu. Systém umožňuje nejen propojování příchozích a odchozích hovorů, ale je i účinným nástrojem pro správu činnosti call centra. Díky využití pokročilých programovacích algoritmů, PDS zajišťuje plné vytížení operátorů a omezuje počet ztracených hovorů. Prostřednictvím PDS lze v kontaktních centrech flexibilně zajistit přednostní spojení hovorů. Avaya PDS má přizpůsobivou otevřenou architekturu a lze jej jednoduše nainstalovat a integrovat s ostatními systémy kontaktního centra jako např. Automatic Call Distribution/Private Branch eXchange, Interactive Voice Response (IVR). Muže být rovněž integrován s různými podnikovými systémy CRM. Podrobnější informace: Tomáš Radvak marketing manager ALGOTECH, s.r.o. tel: 222 194 555, fax: 222 194 937 tradvak@algotech.cz www.algotech.cz O společnosti ALGOTECH Společnost Algotech patří ve střední a východní Evropě mezi přední poskytovatele telekomunikačních řešení postavených na špičkové technologii Avaya. Svou kompetentnost Algotech potvrdil získáním autorizace Value Added Reseller of Avaya Inc.. Společnost působí v šesti zemích střední a východní Evropy – v Polsku, České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Srbsku a Rumunsku. V České republice, kde je aktivní od září roku 2005, je nástupcem společnosti 1TEL, která na trhu působila od roku 1997. Algotech disponuje širokým portfoliem produktů a nezbytným know how v oblasti nejmodernějších telekomunikačních řešení pro call centra a IP telefonie. To společnosti Algotech umožňuje poskytovat profesionální konzultační služby a telekomunikační řešení dle individuálních potřeb zákazníka. Algotech spolupracuje se zákazníky v oblasti návrhu, plánování a implementace telekomunikačních řešení. Poskytuje rovněž servis všech dodaných technologii.
Kontakt
ALGOTECH, s.r.o.
Sokolovská 192/79
186 00, Praha 8
Telefon: 222 194 555
E-mail: obchod@algotech.cz
http://www.algotech.cz
Kontaktní manažer: Tomáš Radvak
Email: tradvak@algotech.cz