Značce Gambrinus kreativita nechybí
Se zcela novou a neotřelou promo kampaní pod názvem „JSME JEDEN TÝM“ vstoupila značka Gambrinus z portfolia Plzeňského Prazdroje 1. listopadu do ulic celé České republiky. Promotéři s velkými maketami soutěžních multipacků piva Gambrinus zaplavili ulice, nákupní centra, parkoviště i pražské metro. Do kampaně byly zapojeny desítky promotérů, kteří mají za úkol jediné – nosit či vozit v nákupních vozících velké makety multipacků všude, kde je to jen možné a být tak neustále na očích. „Myšlenka maket několikanásobně zvětšených multipacků je velice jednoduchá a jsme přesvědčeni, že v jednoduchosti je síla,“ vysvětluje původ nápadu Brand Manager značky Gambrinus, Petr Božoň. Na vzniku nápadu se podílela reklamní agentura RUST2. V průběhu listopadu dodá Gambrinus na trh celkem 150 000 soutěžních multipacků piva Gambrinus. V soutěži „JSME JEDEN TÝM“ je možné vyhrát jednu ze 40 000 cen z kolekce oblečení značky Gambrinus. ----------------------------------------------------------- Kontakt pro více informací o kampani: Ing. Martin Tušer, For Internet Tel.: + 420 602 540 399 e-mail: martin.tuser@4internet.cz Kontakt pro více informací o spol. Plzeňský Prazdroj: Alexej Bechtin, tiskový mluvčí Tel.: +420 257 287 209 Mobil: +420 724 617 219 ----------------------------------------------------------- Značka Gambrinus patří do portfolia Plzeňského Prazdroje, který je přední evropskou pivovarnickou společností, symbolem českého pivovarnictví a úspěšnou součástí globální skupiny SABMiller. Ve svém podnikání se řídí zásadami odpovědného výrobce piva a širší společenské odpovědnosti.
Kontakt
FOR INTERNET, s.r.o.
Žitomírská 487/12
10100, Praha 10
Telefon: +420210082700
E-mail: info@4internet.cz
http://www.4internet.cz
Kontaktní manažer: Martin Tušer
CONTENT MANAGER
Email: martin.tuser@4internet.cz