Flashlube zabodoval na veletrhu Autotec 2010

„Drahé billboardové kampaně jsme nahradili komunikací z očí do očí“, říká vedoucí českého zastoupení Flashlube. Letošní brněnský veletrh Autotec byl ve srovnání s předešlými ročníky plný změn. Vzhledem ke stávající hospodářské situaci jej organizátoři pro tento rok spojili s partnerským veletrhem Autosalon. I přes zajímavý několikadenní program si někteří vystavovatelé stěžovali na malý zájem a z jejich pohledu nízký počet návštěvníků. Zcela jinou strategii zvolili zástupci českého zastoupení australských aditiv Flashlube. Postupovali v duchu hesla Tomáše Bati: „Z každého nedostatku pro sebe udělat výhodu.“ Okolnosti totiž nezměníte. Můžete však změnit sebe a svůj přístup. Díky menšímu počtu návštěvníků zely některé stánky vystavovatelů prázdnotou. Zástupci Flashlube však měli připraveno hned několik metod, díky nimž se okolo procházející návštěvníci veletrhu zastavovali u stánku Flashlube. Vedoucí českého zastoupení Jaroslav Vomočil k tomu říká: „Mateřskou zemí našich aditiv je Austrálie, což je oproti uspěchané Evropě poměrně pohodová země. Zároveň však v žilách Flashlube koluje německá preciznost, protože u zrodu značky stál německý vědec Wolfgang Kluenner. V naší činnosti se snažíme spojovat oba dva tyto prvky." Jak taková strategie vypadá, se mohli po celou dobu veletrhu přesvědčit všichni návštěvníci, kteří navštívili prezentaci servisní a garážové techniky v brněnské hale G1. Jaroslav Vomočil k tomu říká: „Pro dobrý dlouhodobý vztah se zákazníky je nezbytný kvalitní sortiment, ale také pečlivý a lidský servis. Ve Flashlube věříme - a praxe nám to potvrzuje -, že základem dobré komunikace se zákazníky není drahá reklama, ale osobní přístup. I v Brně jsme proto, oproti ostatním automobilovým prodejcům, nahradili drahé billboardové kampaně komunikací z očí do očí." Výsledkem je více než jeden tisíc návštěvníků, s nimiž byl u stánku českého zastoupení Flashlube veden delší rozhovor na konkrétní téma. Každý devátý návštěvník stánku s aditivy a mazivy Flashlube si také zakoupil nějaký produkt. Flashlube tak na brněnském Autotecu 2010 jednoznačně bodoval. Sledujte novinky a akce na stránkách www.OchranaMotoru.cz. Veletrh Autotec si můžete prohlédnout také na výběru našich fotografií na abcRedakce's Channel. Nejvíce na veletrhu bodoval Flashlube Diesel Conditioner. Mnohé návštěvníky zaujal právě tím, že je nehořlavý a nejedovatý, protože je vyroben synteticky. Díky tomu je šetrný k palivovému systému, šetří přírodu i vaše peníze. Pro bližší informace kontaktujte autorizovaného dovozce Flashlube pro ČR.

Kontakt
abcRedakce.cz
On-line redakční servis. Rešerše, monitoring médií, dokumentace, tvorba a editace odborných i popularizačních textů, databázové projekty, konzultace, korektury, mediální komunikace.
nám. 14. října 2
15000, Praha
Telefon: +420 257 325 117
E-mail: info@abcRedakce.cz
http://www.abcRedakce.cz



Kontaktní manažer: Zdeněk Bauer
šéfeditor
Email: info@abcRedakce.cz
Telefon: 777865264

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz