Pneumatiky nakupuje na internetu pouze 6 % žen, častěji si pořizují letní obutí

Nákup pneumatik na internetu je výsadou mužů. Podle statistik předního tuzemského e-shopu Pneumatiky.cz nakupovalo v posledních dvanácti měsících pneu online pouze 6 % žen. Častěji si přitom pořizovaly letní pneumatiky, které si objednalo o 16 % zákaznic více než zimní. Nejméně nakupují ženy pneumatiky na Vysočině, nejvíce v Karlovarském kraji. V českém prostředí je starost o nákup nových pneumatik pánskou doménou, muži totiž tvoří 94 % zákazníků předního internetového prodejce Pneumatiky.cz. Statistiky e-shopu za uplynulých dvanáct měsíců ukazují, že poměr nakupujících žen se výrazně liší podle krajů. O nákup pneu mají ženy největší zájem v Karlovarském kraji, kde tvoří podíl jejich nákupů 8,2 % ze všech zákazníků. Naopak nejméně žen nakupuje pneumatiky na Vysočině, kde tvoří poměr zákaznic pouze 3,5 %. „Ženy nejvíce nakupují pneumatiky na západě republiky, kromě Karlovarského kraje i v Ústeckém, dále také a na severu Moravy,“ prozradil Vojtěch Schwangmaier, ředitel internetového obchodu Pneumatiky.cz, předního tuzemského prodejce pneumatik a alu kol. „Nejméně zákaznic máme naopak na východě Čech. Vůbec nejnižší poměr žen vůči mužům je na Vysočině, v Pardubickém a Královéhradeckém kraji,“ doplnil Schwangmaier s tím, že tyto statistiky odpovídají demografické struktuře obyvatel České republiky. Podle údajů Českého statistického úřadu je totiž na Vysočině nejnižší index feminity, tedy poměru počtu žen v dané populaci na určitý počet mužů. Muži za pneumatiky utrácejí více než ženy. Zákaznice internetového obchodu Pneumatiky.cz totiž nakupují pneu s průměrnou cenou 1 542 korun. Muži si zase objednávají pneumatiky, jejichž průměrná cena činí 1 679 korun za jeden kus, což je o 137 korun více než u žen. Obě pohlaví nejčastěji nakupují pneumatiky značky Barum. „Průměrná cena pneu, které nakupují ženy, je mírně nižší, než hodnota, za kterou si je pořizují mužští zákazníci. To je pravděpodobně způsobeno tím, že ženy častěji vlastní menší auta než muži, a proto kupují i menší pneumatiky, které jsou zpravidla levnější. Určitě to však neznamená, že by ženy šetřily na kvalitních pneumatikách,“ doplnil Vojtěch Schwangmaier z e-shopu Pneumatiky.cz.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz