Oficiální spuštění testovacího provozu call centra SOS IT
Dnes 22.7.2010 byla oficiálně spuštěna druhá fáze testovacího režimu nového asistenčního IT call centra SOS IT. Poslání tohoto call centra je poskytování IT podpory pro své klienty a to v celé šíři IT. Můžete se s důvěrou obrátot při řešení běžných IT problémů ( jak udělat tučné písmo v aplikaci MS Word ), stejně tak i s problémy typu "jak nastavit VPN tunel na CISCO zařízení" Podpora je poskytována formou telefonické, emailové podpory, dále pak připojením servisního technika pomocí vzdálené plochy, případně příjezdem servisního technika na místo problému. Pro firmy nabízí asistenční IT call centrum SOS IT také služby klasického outsourcingu IT, avšak za mnohem výhodnějších finančnch podmínek. Cenová politika společnosti je nastavena v rámci testovacího provozu na 50 Kč za libovolný řešený problém. Kontaktní telefon pro zadání problému k řešení je 900 500 109. V rámci první minuty telefonátu je klient dotázán na nacionále + telefonní číslo. Následně je hovor ukončen a v zápětí operátor volá zpět a po neomezeně dlouhou dobu problém řeší. Více informací získáte na webu www.sosit.cz, případně na telefonu 776 676 777
Kontakt
QWERT Solutions s.r.o.
Asistenční IT call centrum SOS IT
Lochotínská 18
30100, Plzeň
Telefon: +420775172267
E-mail: info@uqwerta.cz
http://www.sosit.cz
Kontaktní manažer: Miroslav Schneberger
CEO
Email: mirekqwert@uqwerta.cz