Jihomoravská vína jsou letos oceněna téměř padesáti medailemi

Velké Pavlovice – Vína z jižní Moravy získávají každoročně ocenění na mezinárodních i republikových soutěží. Silně tak konkurují francouzským, španělským a italským vínům na českém trhu. Tradiční moravské vinařství VINIUM Velké Pavlovice produkuje moderní vína nového stylu, která oceňují nejen odborníci, ale především sami konzumenti, kteří jim dávají stále častěji přednost před víny ze zahraničí. „Dobré víno potřebuje kvalitní podmínky a vhodné klimatické vlastnosti. Jižní Morava je už po staletí krajem, kde se vínu daří a žijí tu lidé, kteří mu opravdu rozumí. Díky spojení tradice a moderní technologie zde vznikají vína nového stylu - bílá vína jsou atraktivně světle zelenkavých barev, čisté ovocné vůně, jemné a svěží v chuti. Nová červená vína jsou sytě červených výrazných barev, jsou plná a harmonická v chuti,“ přibližuje Tomáš Klumpar, obchodně-marketingový ředitel společnosti a dodává, že pouze za letošní rok vinařství VINIUM Velké Pavlovice získalo zatím čtyřicet osm medailí z prestižních národních i mezinárodních soutěží. VINIUM Velké Pavlovice patří k největším moravským vinařstvím, jehož historie sahá až do roku 1936. Na ploše 2500 hektarů se v podoblastech velkopavlovického, mikulovského, znojemského a slováckého regionu rodí ta nejlepší vína, která po pečlivém zpracování putují na stoly českých i evropských domácností. O celý proces výroby vína se starají lidé, kteří se po generace věnují vinařství, což dodává vínům osobitost a punc poctivé kvality. O zahraniční vína klesá zájem. Češi chtějí tradiční víno z jižní Moravy Společenské výzkumy ukazují, že česká společnost se po roce 1989 dostatečně nasytila zahraničních vlivů a vrací se zpět k tradičním českým produktům. Stejný trend je i ve vinařství. Spotřebitelé si čím dál častěji vybírají jihomoravská vína, zvláště ta, které získala prestižní ocenění v soutěžích. „Jihomoravská vína mají dlouholetou tradici a lidé to moc dobře vědí. Díky tomu, že naše vína jsou distribuována po celé republice a dají se koupit i v supermarketech, mají k nim spotřebitelé snadnou cestu,“doplňuje Tomáš Klumpar.

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz