České firmy vyráží do boje o zákazníky s vlasteneckou kampaní

Praha – Řada českých firem se rozhodla bojovat proti ekonomické krizi útokem na city zákazníků. Důvodem je stále výraznější odklon od českých značek, které jsou nahrazovány zbožím ze zahraničí. Firmy si vzaly za vzor nedávné vítězství českých hokejistů na mistrovství světa a oslovují zákazníky v duchu patriotismu a národního cítění. Své produkty proto nyní označují pečetí s nápisem Český výrobek, jehož koupí spotřebitelé podporují zaměstnanost v České republice. „Chceme zákazníky oslovit a připomenout jim, že pořád platí pořekadlo o zlatých českých ručičkách. V dnešní složité době je nesmírně důležité, aby byla pro zdravou českou ekonomiku zachovaná domácí konkurence,“ obhajuje důvody autor kampaně za české výrobky ze společnosti Barvy a laky Hostivař Robert Nový a hokejovým slangem dodává, že české firmy s českými zákazníky nesmí být nesmiřitelní protihráči, ale naopak klíčoví spoluhráči. Čeští výrobci drobného zboží prožívají útlum Kampaň má za cíl zastavit trend uplynulého roku, kdy zdejší zákazníci přechází od kvalitního zboží vyráběného v České republice na zahraniční výrobky. To má v konečném důsledku zásadní dopad na pracovní místa a nezaměstnanost. Podle Roberta Nového to v posledním období začaly pociťovat firmy ve velkém, a v důsledku toho musí nyní řešit finanční i personální otázky. „Především trh s drobným spotřebním zbožím čelí obrovské konkurenci a v situaci, kdy toto téma české politiky příliš nezajímá, je na čase začít bojovat o přežití vlastními silami,“ dodává Nový. Hlavním argumentem kampaně je zachování pracovních míst a zabránění rostoucí nezaměstnanosti. Jinak z pultu českých prodejců do několika let zmizí české výrobky úplně.

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz