Aby web nebyl pro firmu přítěží...

...ale aby pomáhal jejímu růstu, je potřeba připravit pro něj dobrou živnou půdu a postarat se o to, aby měl dobré zázemí. Stejně jako o své auto dbáte nejen navenek, že ho občas protáhnete myčkou, ale pečujete i o pravidelnou údržbu a servisní prohlídky, tak i svůj web musíte udržovat stále v kondici. Pokud podnikáte (a dnes už se to dá říci o jakémkoliv oboru), potřebujete dobrou reklamu, aby vás zákazník našel a v lepším případě i nepřehlédnul. K tomu je internet jako stvořený, protože náklady na vlastní prezentaci jsou zanedbatelné v porovnání s ostatními formami propagace a účinnost bývá mnohem masivnější. Lépe se taky zaměříte na potřeby zákazníků, protože s nimi můžete lépe komunikovat a postarat se o ně. Pokud podnikáte a nemáte zrovna kamenickou firmu nebo tesařství, pro které je "nadupanost" stránek poměrně nedůležitá, potřebujete takové stránky, které dokážou vaše produkty popsat, nabídnout a prodat. K tomu je ale zapotřebí promyslet správnou strategii, aby se z investic nestaly zbytečně vyhozené peníze a přinesly užitek v podobě nových (a spokojených) zákazníků. První krok, ač na první pohled nedůležitý, je vlastní doména. Vlastnictví unikátní domény podvědomě navodí pocit vyjímečnosti a zvedne prestiž vaší společnosti v očích návštěvníků stránek. Uznejte sami, že pokud máte na výběr a při vyhledávání se vám v odkazech objeví www.mojefirma.cz nebo www.kdovijakafirma.wz.cz, s největší pravděpodobností se přikloníte k nabídce té první. Ne, že by na stránkách freehostingů nemohly být relevantní odkazy, ale přeci jen to dáva jasně najevo, že dotyčný nehodlá do internetové části svého podnikání nic investovat.Dalším krokem je samozřejmě vytvoření obsahové stránky vašeho webu. Čím více můžete zákazníkům nabídnout (obyčejná péče a podpora mnohdy bohatě stačí), tím více jich udržíte a máte daleko větší šance na získání nových. Pak samozřejmě platí, že by informace na stránkách měly být jasné a přehledné, aby potenciální návštěvník neztratil při hledání pozornost a trpělivost. Pojďme o krok dále. Doména - jasná. Obsah - jasný. Teď ještě nějakou tu "omáčku", která vaše stránky okoření a nebude působit dojmem obyčejné nástěnky. To už se dostáváme k provozovateli hostingu, jaké aplikace a skripty vám v rámci vašeho hostingu povolí. Pro bežný standard webových stránek jsou vetšinově dostupné aplikace dostačující, ale co když se rozhodnete, že chcete pro vaše firemní stránky něco víc? Pak přichází nejlepší čas pro pořízení vlastního serveru. Jaký server (a služby s ním spojené) je ale nejlepší? Vlastní server Nejlevnějsí variantou je serverhousing. Princip serverhousingu spočívá v tom, že svůj vlastní (vlastnoručně nebo na zakázku postavený) serverový počítač "uložíte" do serverovny poskytovatele, který vám obstará pouze základní funkce jako např: napájení (vč. zálohy napájení), konektivitu, síťové připojení apod. Nevýhodou (jako daň za nízké provozní poplatky) je skutečnost, že pokud server z nějakého důvodu selže (chyba softwaru či hardwaru), budete si muset opravu vyřešit sami. Dedikovaný server V tomto případě si můžete pronajmout hardware pro server, který je umístěn v serverovně poskytovatele a sami si provádíte úkony nezbytné k jeho fungování - správu serveru, instalaci softwaru, zabezpečení, provoz WWW atd. Výhodou (jednou z mnoha) je to, že poskytovatel ručí za funkčnost hardwaru a v případě poruchy bezplatně provádí potřebné opravy. Managed server V podstatě se jedná o dedikovaný server umístěný v serverovně poskytovatele, jen s rozdílem, že přenecháte správu serveru na poskytovateli. To je velké plus nejen pro ty, kdo odborné IT problematice až tak nerozumí, ale i pro ty, kdo potřebují svůj čas využívat efektivněji, než se starat o chod a aktualizace programů serveru. V praxi se jedná nejčastěji o instalaci software, aktualizace software, správu uživatelských účtů apod. Pokud tedy chcete, aby váš web nebyl pro vaše podnikání zbytečnou starostí a přítěží, udělejte vše pro to, aby si mohl "žít vlastním perspektivním životem" pod dohledem odborníků.

Kontakt
COOLHOUSING s.r.o.
Nabízíme Virtual private servery, server housing, dedikované servery a managed servery. Zálohované 2 Gbit/s připojení do NIXu zaručuje, že jsme schopni pokrýt i nejnáročnější požadavky zákazníků.
Vinohradská 190
13052, Praha 3
Telefon: +420777310000
E-mail: info@coolhousing.net
http://www.coolhousing.cz



Kontaktní manažer: Jiří Dvořák, DiS.
Senior Sales Executive
Email: jiri.dvorak@coolhousing.net
Telefon: 775310929

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz