Muži kupují parfémy do tisícovky, ženy si pořizují dražší květinové vůně

Muži nakupují na internetu parfémy nejčastěji s cenou do tisíce korun, ženy si dopřávají nákladnější vůně. Vyplývá to ze statistik největší internetové parfumerie Parfemy.cz za první čtvrtletí roku 2010. Z dámských parfémů jsou nejpopulárnější květinové vůně, pánové zase dávají přednost orientálním a citrusovým parfémům. Muži si z nabídky parfémů světových značek vybírají především vůně, jejichž cena za 100 ml balení nepřekračuje tisíc korun. Nejprodávanější pánskou vůní v e-shopu Parfemy.cz je toaletní voda Boss No. 6 od značky Hugo Boss s cenou 890 Kč. Přestože mezi nejoblíbenějšími dámskými parfémy převládají produkty s cenou vyšší, u žen dlouhodobě nejvíce boduje Eclat D´Arpege od Lanvin Paris v hodnotě 790 Kč. Žebříček bestsellerů prvních tří měsíců letošního roku pak doplňují parfémy Dolce & Gabbana Light Blue za 1 390 Kč a Calvin Klein Euphoria v hodnotě 1 190 Kč. „Češi jsou ve výběru parfémů konzervativní a často se drží svých oblíbených vůní. Parfém francouzské značky Lanvin se drží na špici prodejnosti již šest let,“ sdělil Daniel Kopecký, ředitel největší tuzemské internetové parfumerie Parfemy.cz. „Prodej populárních parfémů se na internetu nemění ani v závislosti na ročním období. Pro většinu zákazníků je rozhodující cena. Proto lidé masivně nakupují parfémy na internetu, nabízíme jim totiž často až třetinové ceny oproti kamenným parfumeriím,“ doplnil Kopecký. Z parfémů prodávaných na tuzemském trhu ženy nejčastěji volí jemné květinové vůně. Podle statistik prodeje internetového obchodu Parfemy.cz dokonce 75 % žen preferuje vůně květů. U mužů vedou orientální vůně, které si vybírá 40 % mužské populace. V těsném závěsu jsou citrusové parfémy, jež jsou oblíbené u 36 % mužů. „Z parfémů volím spíše kořeněné vůně. Zcela nejraději mám vůně, ve kterých cítím moře nebo jemnou vůni trávy. Zamilovala jsem si vůni od Hermés Un Jardin Sur Le Nil, která oplývá exotickou čistotou,“ prozradila Mahulena Bočanová, tvář e-shopu Parfemy.cz. Na pultech světových i tuzemských parfumerií je možné vybírat z nepřeberného množství vůní. Podle klasifikace mezinárodně uznávaného domu Haarmann & Reimer lze parfémy rozdělit do šesti základních skupin. Nejrozšířenější jsou květinové vůně, které jsou dominantou ženských parfémů. Parfémy vytvořené z vůní květů mohou mít mnoho dalších příměsí, oblíbené jsou například ovocné esence. Další skupinou parfémů jsou orientální vůně, jež se dále dělí na ambrovité a kořeněné. K tradičním pánským vůním patří citrusové, které v sobě kombinují citrusové silice spolu s bylinnými, zelenými a ovocnými prvky. V parfumériích lze dále vybírat z chyprových, fougerových a levandulových vůní.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl a doprava
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, tiskové konference, komunikace s novináři, PR články

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz