Firmy získávají zákazníky čím dál častěji přes Facebook

Krize naučila české firmy, jak si vytvářet reklamu zadarmo a přitahovat tak stále více potencionálních zákazníků. Veškeré kouzlo těchto jednoduchých marketingových počtů spočívá v sociálních sítích. Konkrétně Facebook je tahounem proměn ve struktuře shánění zakázek. Firmy se snaží dostávat se k lidem všemi možnými komunikačními kanály a zdá se, že sociální síť Facebook se stala tím pravým. Právě tuto možnost využila také komunikační a public relations agentura Commservis.com. „Stránku agentury jsme na sociální síti Facebook založili loni v říjnu, ale opravdu starat jsme se o ni začali v posledních dvou měsících. A dneska už můžu říct, že díky této propagaci jsme od začátku roku získali už čtyři velké zakázky,“ uvedl ředitel agentury Commservis.com Tomáš Zdechovský, podle něhož se zájem o stránku den ode dne zvyšuje. Také další firmy vycítily příležitost sociální sítě, kde se mohou propagovat zdarma. Z tuzemských operátorů se těší velkému zájmu stránka Vodafone. Tuto stránku podporuje skoro deset tisíc fanoušků, kteří nejen zjišťují nové informace o firmě, ale také mohou reagovat svými příspěvky nebo fotografiemi. Společnostem se tak dostává zpětné vazby. Přes Facebook mohou některé firmy rovnou řešit své pracovní záležitosti. Přes šest tisíc fanoušků má například maloobchod s počítači a elektronikou Alza.cz. On-line může komunikovat se zákazníky a dokonce vyhlašuje soutěže či bonusové programy. Všichni, kteří tuto stránku podporují, okamžitě vědí, co jim firma nabízí. „Naše firma se dá přes Facebook zacílit přesně na lidi, které daná problematika zajímá, rádi se k ní vyjádří nebo mohou zajímavé informace sdílet se svými přáteli. To je způsob, který mi je blízký a sám ho preferuji,“ uzavřel Zdechovský.

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz