Firmy si vybírají: Chtějí se kvalitně prezentovat

Praha/Hradec Králové – Firmy chtějí ukázat, že na to mají. Vybírají si pro svá obchodní jednání a odborné konference luxusní vícehvězdičkové hotely, které budou reprezentovat jméno firmy na úrovni. Hotelová zařízení si to moc dobře uvědomují, proto usilují o zisk co nejvyššího hvězdného ohodnocení. V České republice prozatím tolik kvalitních hotelů není, mezinárodně nejuznávanějším certifikátem Unie Hotelstars se pyšní pouze asi dvacítka zařízení. „Především zahraniční návštěvníci a náročnější hosté očekávají od hotelových zařízení ty nejlepší služby. Díky mezinárodnímu certifikátu se tak dostáváme do zorného pole také firmám, které vícehvězdičkové zařízení na mezinárodní úrovni vyhledávají,“ vysvětluje Vladana Horáková, ředitelka Aquapalace Hotelu Prague, který nedávno získal nejvyšší ohodnocení 4* Superior, což ho řadí mezi nejlépe vybavené hotely v Evropě. Tento uznávaný systém certifikace zahrnuje v současné době sedm zemí Evropy a postupně chce sjednocovat hvězdné označení v patnácti evropských zemích. Napomáhá tak hotelům vyjít z krize, která je v loňském roce pohltila. Díky zájmu velkých a středních firem se jim daří dostávat opět na výslunní. „Když se firmy rozhodují o místu pro setkání s obchodními partnery a zahraničními návštěvami, chtějí se především dobře uvést. I přes ekonomickou krizi firmy ukazují, že patří do lepší společnosti, a proto si vybírají odpovídající služby. Umění dobře prezentovat firmu je zvlášť rozhodující nyní, kdy nemají na růžích ustláno,“ potvrzuje Tomáš Zdechovský z komunikační agentury, který sleduje trendy mezi firmami a analyzuje jejich chování. Luxusní hotely se tak dostávají do hledáčku firem, které chtějí uspořádat firemní akce a ukázat obchodním partnerům, že jsou pro ně spolehliví i v době krize. Kvalitní hotely a zařízení, které splňují jejich požadavky, se tak v příštích měsících nemusí obávat, že by strádaly. Hotely ohodnocené mezinárodním certifikátem jsou zřetelně vidět ve světových databázích a pomáhají stabilnímu postavení na předimenzovaném hotelovém trhu.

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz