Ceny zboží na internetu klesají, na televizorech lze ušetřit tisíce

Ekonomická situace se uklidňuje a ceny zboží v internetových obchodech klesají. Podle aktuálního průzkumu společnosti Karsa Technologies, která pravidelně monitoruje ceny zboží na tuzemském internetu, se v posledních třech měsících výrazně snížila cena plazmových i LCD televizorů. V září mohli zákazníci levněji nakoupit také notebooky či parfémy. Ze všech měřených komodit na internetu zaznamenala společnost Karsa Technologies největší cenový pokles u plazmových televizorů. Zatímco v srpnu byla průměrná cena plazmového televizoru 31 363 Kč, v září se zboží na internetu prodávalo za 27 006 Kč, což je nejméně od začátku letošního roku. Za jediný měsíc se tak průměrná cena snížila o bezmála 14 %. Levněji lze nyní pořídit také LCD televizory. V posledních třech měsících poklesla jejich cena o více než 9 %, v září se ustálila na částce 17 540 Kč. „Od začátku roku se průměrná cena televizí prodávaných na internetu snížila o 20 %, což jistě podpoří zájem o přístroje s vysokým rozlišením,“ uvedl Michal Ježek ze společnosti Karsa Technologies, nabízející profesionální řešení pro realizace e-shopů. „Ve třetím čtvrtletí jsme mohli pozorovat určitou konsolidaci trhu. Ceny přestávají kolísat a postupně klesají. Všechny světové měny jsou nyní stabilnější a upevnilo se také postavení koruny vůči euru,“ doplnil Ježek. Z posledního měření společnosti Karsa Technologies vyplynulo, že stejně jako u televizorů lze momentálně ušetřit například na nákupu notebooků. V září činila průměrná hodnota přenosných počítačů na internetu 24 261 Kč, což je o 7 % méně než v červenci a dokonce o 18 % méně než v lednu. Trvalý trend snižování cen je patrný rovněž u parfémů. Za poslední rok klesla cena značkových vůní na internetu o více než 4 %. Loni v srpnu se parfémy v e-shopech prodávaly v průměru za 1 040 Kč, zatímco letos v srpnu pouze za 995 Kč. „Aktuální tendence zlevňování značkových parfémů je výsledkem konkurenčního boje. Internetové obchody se prostřednictvím nízké ceny snaží motivovat zákazníky k nákupu, pro které se stává v době ekonomické krize cena hlavním kritériem při výběru,“ vysvětlil Daniel Kopecký, obchodní ředitel internetového obchodu Parfemy.cz. Ceny zboží na internetu měří speciální aplikace, kterou vyvinula společnost Karsa Technologies. Základem technologie je robot, jenž je schopen během krátké chvíle určit průměrnou cenu jakéhokoliv zboží z neomezeného počtu e-shopů.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz