Odborné kurzy jako povolený doping pro studenty

Hradec Králové/Havlíčkův Brod – Ani vysokoškolský titul nemusí nutně znamenat vstupenku do vysněných pracovních kruhů. Uchazeči o práci musí počítat s tím, že před rokem bylo na trhu práce bezmála o sto tisíc volných pozic více. Ekonomická krize tlačí absolventy dlouhodobě do dalšího vzdělávání a rozvoje vlastních dovedností, čehož využívají komunikační agentury a otevírají kurzy pro zájemce. „Často se setkávám s tím, že řada lidí se skvělými znalostmi a přehledem, jsou převálcováni při pohovorech méně kvalifikovanými uchazeči. Ve většině případů to přičítáme tomu, že své trumfy zkrátka neumí správně využít,“ vysvětluje specialista na komunikaci a personální řízení Tomáš Zdechovský z agentury Commservis.com. Ta se proto rozhodla v říjnu otevřít specializované vzdělávací kurzy Master Class pro tápající uchazeče a absolventy středních a vysokých škol. „V posledních měsících jsem jako jednatel komunikační agentury dostal desítky životopisů s žádostmi o práci a s většinou jsem absolvoval také pohovory. A v situaci, kdy si můžete vybírat, zvyšujete přirozeně požadavky na své potenciální budoucí pracovníky,“ přiznává Zdechovský, který s týmem specialistů kurzy zaměřené na rozvoj nonverbální komunikace, umění projevu, týmovou spolupráci, krizové jednání a pracovní pohovory dlouhodobě připravuje. Stinnou stránkou těchto kurzů bývá často vysoká cena. Studenti nemají šanci zapojit se do dalšího vzdělávání, ale i to už si agentury začínají uvědomovat. „Naše kurzy byly připraveny předními odborníky na vzdělávání, komunikaci a psychologii. Troufnu si tvrdit, že kvalitou a koncepčností patří mezi absolutní špičku. Přesto jsme odmítli posouvat cenu za rozumnou mez, jak se s tím často setkáváme u jiných kurzů,“ vysvětluje Adam Dušek, vedoucí vzdělávacího projektu Master Class. Podle Duška je nedocenitelnou výhodou těchto kurzů i fakt, že absolventům ukážou možnost, jak na sobě lze pracovat individuálně a tak se ve svých dovednostech posouvat dál.

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz