Zářijový seminář MAMC napověděl, jak prosadit lokální značky na trhu

S možnostmi prosazení lokálních značek na tuzemském trhu se v průběhu včerejšího dne seznámili návštěvníci druhého letošního semináře vzdělávacího projektu s názvem Media Age Marketing Centrum (MAMC). Pro více než padesát účastníků byla v brněnském hotelu Maximus Resort připravena teoretická část, po níž následovaly tradiční praktické workshopy. Základní myšlenkou vzdělávacího projektu MAMC, za kterým stojí komunikační agentura Media Age, je přenést teoretické poznatky do praxe. Návštěvníci včerejšího semináře věnovaného tématu „Jak budovat české značky“ si tak odnesli nejen odborné informace o specifickém postavení lokálních značek, ale prostřednictvím prakticky zaměřených cvičení se je navíc pokusili prosadit na tuzemském trhu. V dopolední teoretické části semináře si návštěvníci vyslechli odborné přednášky týkající se úspěšných značek Starobrno a Jihlavanka. Jiří Imrýšek, marketingový ředitel společností skupiny Heineken Česká republika, zmínil stěžejní kroky k prosazení značky Starobrno na tuzemském trhu a umožnil obecenstvu nahlédnout pod pokličku tvorby komplexní marketingové strategie. Miloš Stibal, marketingový koordinátor společnosti Tchibo Praha, se pak ve své odborné přednášce zaměřil na vývoj značky Jihlavanka. „Prosadit naši značku mezi leadery tuzemského trhu se nám podařilo díky vhodně definovaným marketingovým a komunikačním cílům. To je základ úspěchu, poté je důležité z předem stanovených mantinelů nevybočit,“ vysvětlil Miloš Stibal. „Pro značku Jihlavanka bylo zásadní zmodernizovat image z regionální na národní, přitom však neztratit stávající zákazníky,“ doplnil. Odpolední pásmo druhého letošního semináře patřilo tradičně workshopům. V rámci tří praktických cvičení se návštěvníci zapojili do realizace marketingové kampaně a seznámili se s konkrétními procesy budování značky. „Pro zájemce o marketing jsou naše semináře jedinečnou příležitostí se setkat s předními marketéry největších českých firem. Klademe důraz na workshopy, prostřednictvím kterých mohou návštěvníci za pomoci odborníků přetavit teorii v praxi. Takové příležitosti jsou vzácné, proto je o ně zájem,“ uvedl David Blažek, majitel pořádající agentury Media Age.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz