Firmy stále častěji útočí na filmové diváky

Hradec Králové – Divákům výrazně nevadí záměrné umisťování komerčních značek do děje filmu, více jim však vyhovuje propagace běžnými reklamními spoty. Překvapivé zjištění vyplývá z aktuálního výzkumu agentury Commservis.com. „Dobře umístěný produkt ve filmu je však účinným reklamním nástrojem,“ říká vedoucí výzkumného projektu Adam Dušek s tím, že podle výzkumu si značkové výrobky z filmů pamatují dvě třetiny diváků. Zakomponování reklamního sdělení do dějů filmů využívá v současné době při svých kampaních stále více firem. Snaží se tak nekonvenční metodou dostat do podvědomí lidí. Výzkum však ukázal, že 66 procent populace přijímá televizní reklamu klasickou formou, tedy reklamními spoty. „Nenásilné umístění značek ve filmech lidem nevadí, v některých filmech však tvůrci překročí meze a dojem z celého snímku skrytou reklamou poškodí,“ dodává Dušek. Product placement, jak se odborně umisťování produktů ve filmech nazývá, je však pro producenty filmů dobrým byznysem. Výhody netradičního oslovení potencionálních zákazníků a prezentaci výrobku v reálné situaci si totiž marketingoví pracovníci firem dobře uvědomují a jsou ochotni za ně i dobře zaplatit. Výzkum agentury Commservis.com navíc prokázal, že téměř 30 procent oslovených respondentů přiznává, že jsou při nákupech ovlivnění produkty, které dříve viděli ve filmu. Ukrytá reklama na nás však nečeká pouze při sledování filmových snímků. „Se záměrným zařazením značky do děje se nesetkáváme pouze u filmů, ale například i v knihách, počítačových hrách a v různých formách i v televizních reality show,“ upozorňuje Dušek z agentury Commservis.com, která se českým mediálním prostředím dlouhodobě zabývá.

Kontakt
Commservis.com, s.r.o.
Komunikační a PR agentura
Piletická 486/19
503 41, Hradec Králové
Telefon: +420 604 290 700
E-mail: info@commservis.com
http://www.commservis.com



Kontaktní manažer: Luboš Tomíček
Jednatel
Email: lubos.tomicek@commservis.com

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz