Píáristé z AETNY spouštějí AETNA Férové vztahy: Novou platformu pro komunikaci s médii

Brno, 22. 6. 2009 – V posunu od tiskové zprávy k opravdovému dialogu s novináři vidí píáristé z brněnské komunikační agentury AETNA budoucnost oboru media relations. I když má české PR k takovéto formě komunikace mezi médii a PR agenturami ještě daleko, rozhodli se v AETNĚ udělat jeden z prvních kroků k tomu, aby novinářům ze slova PR nenaskakovala husí kůže tak, jak tomu dnes mnohdy je. Proto spouštějí AETNA Férové vztahy, založené na pull marketingu a nových médiích: v současnosti se projekt opírá o nové presscentrum na webové stránce agentury, účet na mikroblogovacím systému twitter.com a stránky na komunitním portálu facebook.com. Zejména na vlastní stránce na facebooku jsou zveřejňovány novinky, fotogalerie a avíza těm novinářům, kteří o takovéto informace mají zájem a chtějí si vybrat. Díky povaze tohoto média mohou přitom nad tématy ihned diskutovat, korigovat je či rozvádět podle potřeby nebo zájmu médií. AETNA je totiž přesvědčena, že spolupráce novinářů a píáristů má být především o dialogu. Nechce média přesvědčovat o tom, jak jedinečné klienty, lidi a produkty zastupuje. Její ambicí je komunikovat s nimi o novinkách a událostech z portfolia jejich klientů. Má jich přitom spoustu z různých oborů: od IT, přes média, strojírenství, sport, vinařství až po dopravu. AETNA Férové vztahy jsou tedy především informační bankou, ale také novým způsobem komunikace postaveným na dialogu. Je přitom zřejmé, že tento ani podobné projekty nenahradí stovky tiskových zpráv, které novináři denně dostávají. I píáristé z AETNY je stále používají a používat budou. Pokud ale existují i jiné možnosti vzájemného dialogu, někdo musí udělat první krok. V tomto případě to je právě AETNA. Informace o komunikační agentuře AETNA: www.aetna.cz ### O komunikační agentuře AETNA Komunikační agentura Aetna, spol. s.r.o. byla založena v listopadu 1992 současným majitelem firmy Pavlem Doležalem a na trhu marketingových služeb je silným hráčem již patnáct let. Díky spolupráci pěti interních oddělení je agentura schopna nabídnout svým nadnárodním, národním i regionálním klientům kompletní služby z oblasti reklamy, marketingu a komunikace. Prioritou agentury je intenzivní a dlouhodobá spolupráce s klienty, pragmatický přístup k řešení úkolů a optimalizace nákladů na komunikační aktivity. Cílem agentury je účinná komunikace všech aktivit z portfolia klientů.

Kontakt
Aetna, spol. s r.o.
Komunikační agentura
Hlinky 162/92
60300, Brno
Telefon: +420 511 114 711
E-mail: hadra@aetna.cz



Kontaktní manažer: Marek Hadra
Email: hadra@aetna.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz