Přírodní produkty kupují na internetu překvapivě více muži

Přestože je zdravý životní styl především doménou něžného pohlaví, přírodní produkty kupují na internetu více muži. Vyplývá to z nejnovějších statistik předního tuzemského internetového obchodu Prozdravi.cz. Zatímco muži na internetu nejčastěji objednávají doplňky ke zlepšení sexuálních funkcí, ženy preferují produkty pro štíhlou linii. Zájem o přírodní produkty prodávané na internetu každoročně roste, stejně jako průměrná cena objednávky. Podle statistik e-shopu Prozdravi.cz převažují mezi spotřebiteli muži, kteří tvoří 60 % zákazníků. V prvních měsících roku 2009 objednávali pánové nejčastěji doplněk stravy ke zlepšení sexuálních funkcí s označením Eregma MAX power za 585 korun. Ve stejném období je nejprodávanějším produktem u žen i díky speciální prodejní akci tekutý spalovač tuků nazvaný Fitme Slim & Energy s prodejní cenou 620 korun. „Rozdělení priorit u mužů i žen je z hlediska produktů dlouhodobě patrné. Cena průměrné objednávky se však zvyšuje u obou skupin, obě pohlaví navíc spojuje rostoucí zájem o BIO produkty, které jsou aktuálně v kurzu,“ sdělila Hana Andrlová, obchodní ředitelka Prozdravi.cz, které eviduje průměrnou cenu objednávky ve výši 1 091 korun. Podle odborníků z bezplatné poradny internetového obchodu Prozdravi.cz a informačního serveru Celostnimedicina.cz nabývají přírodní doplňky stravy stále více na významu. Lidé se snaží řešit svoje zdravotní problémy přírodní cestou, pokouší se eliminovat počet zbytečných návštěv u lékaře a snížit užívání chemických látek. „Veřejnost si uvědomuje, že léky v mnoha případech pouze potlačují vnější příznaky nemocí a neřeší skutečné příčiny. Lidé začínají chápat, že jejich tělo je možné podporovat a tím probouzet jeho detoxikační a regenerační rezervy,“ uvedl lékař Ladislav Šafránek, který se přírodní medicínou zabývá dlouhodobě. „Zájem o přírodní produkty vidím také v tom, že u nich nehrozí takové riziko vedlejších nežádoucích účinků, jako u předepisovaných léků,“ doplnil doktor farmacie Tomáš Arndt. Internetová poradna ve většině případů nesmí nahrazovat vyšetření u lékaře. Důležitou se stává až poté, co je oficiální medicínou stanovena diagnóza. Před samotným výběrem produktu na internetu je navíc vhodné se poradit s lékařem. „Při výběru přírodních produktů by měli být zákazníci obezřetní. V mnoha případech nemají sami šanci rozpoznat, co je přírodní a co je syntetické. Nesmí se řídit pouze podle ceny, ale měli by využít rad lékařů, kteří jsou jim v případě kvalitních internetových poraden vždy k dispozici,“ dodal doktor Pavel Šácha, odborník na celostní medicínu.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz