Zájem o hodinky na internetu roste, nakupují se stále dražší modely

Zájem o hodinky na internetu roste, nakupují se stále dražší modely Chrudim, 20. května 2009 Hodinky jsou letos na internetu žádanější než loni. Vyplývá to ze statistik největšího tuzemského e-shopu s hodinkami Hodinky.cz, který v první třetině letošního roku zaznamenal nárůst o 30 % oproti stejnému období roku 2008. V kurzu začínají být luxusnější modely známých značek. Zatímco u pánů vítězí společnost Casio, dámy vybírají nejčastěji hodinky značky Esprit. Zájemců o nákup hodinek na internetu každoročně přibývá a roste zájem o luxusnější modely. Na rozdíl od online prodejců, kteří se v současnosti potýkají se snižováním průměrné ceny objednávky, mohou být provozovatelé e-shopů s hodinkami v klidu. Průměrná cena prodávaných hodinek se neustále zvyšuje. „Souvisí to s postupným odstraňováním obav lidí z online nakupování. Internetová veřejnost v České republice je již dostatečně informovaná a nebojí se nakupovat v e-shopech dražší zboží, o které se dříve projevoval zájem až po fyzickém osahání. Právě takovým zbožím hodinky jsou,“ vysvětlila Jana Zbořilová, obchodní ředitelka internetového obchodu Hodinky.cz, u kterého se průměrná cena objednávky pohybuje kolem 2 500 Kč. Nejdražším produktem v nabídce e-shopu je luxusní model švýcarské značky Louis Erard, který stojí 138 990 Kč. Dosud rekordní prodejní cena internetového obchodu Hodinky.cz se však vztahuje k hodinkám značky Movado, za které zákazník utratil 65 990 Kč. Dlouhodobě nejprodávanějšími pánskými hodinkami na internetu jsou modely značky Casio, speciálně pak produkty edice EFA. Produkty této japonské společnosti dominovaly mezi zákazníky Hodinky.cz nejen v prvních čtyřech měsících letošního roku, ale také v průběhu celého minulého roku. Co se dámských hodinek týče, žebříčku prodejnosti pravidelně vévodí značka Esprit v čele s hodinkami Black Houston. „V případě našich zákazníků je poměr mezi muži a ženami rovnoměrný. V současné době se prodávají lépe hodinky známých značek, a to jak klasické, tak netradičně zpracované. Lze očekávat, že se tento trend v budoucnu nezmění,“ doplnila Zbořilová.

Kontakt
LESENSKY.CZ
Tým odborníků specializujících se na PR, média a marketing.
Veveří 114
61600, Brno
Telefon: +420 777 942 701
E-mail: info()lesensky.cz
http://www.lesensky.cz



Kontaktní manažer: Petr Lesenský
Email: pr()lesensky.cz
Telefon: +420774743800

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz