Marosana českým Marc Ecko „unlimited“ kandidátem

Značka Marc Ecko vždy znamenala dosah za hranice tradičních konvencí a vytváří komunitu stejně smýšlejících osobností. V roce 2008 šla ve svém poslání dál a odvysílala televizní kampaň ‘We Are Unlimited’, která měla dostat do povědomí značku Marc Ecko pomocí četných akčních sportovních klipů, výběru eckoTV a zvláštních projektů, jako je Marcův design zakázkových automobilů SUV značky Nissan, Getting Up Block Party. Zároveň představila umělce, sportovce a obdivované osobnosti, které mají jedno společné – jsou vášnivě zapálení pro své koníčky, profese – pro to, v čem jsou výjimeční, co dělají jinak a nejlépe. Letos na jaře na to navázala projektem s příznačným názvem "Are You Unlimited", který dal za cíl jednotlivým zemím najít tu svou „unlimited“ osobnost a natočit s ní 30s video. Klip měl vyjádřit a ukázat něco extravagantního, cokoliv, co dokazuje, že daný interpret je osobnost nesvázaná žádnými konvencemi a limity. Zadání pro videoklip nebylo ohraničeno žádnými pravidly, umělci dostali naprosto volnou ruku, což je velmi zajímavé na unlimited eckoTV webu pozorovat. Za Českou republiku byl vybrán sympatický BMX a MTB biker Michal Maroši, který jezdí pod značkou Marosana. Zda je tím nejvíc unlimited se můžete kouknout na http://www.youtube.com/eckotv. Tím, že si jeho video, natočené na bike trailu ve Špindlerově Mlýně, přehrajete, posunete ho o stupínek výše v celosvětové soutěži. O Marc Ecko Společnost Marc Ecko Enterprises založil Marc Ecko v roce 1993 jen se šesti vzory triček a plechovkou barvy ve spreji. Středoškolák, pracující v improvizovaném studiu v garáži svých rodičů a vybavený pouze stříkací pistolí a grafickými vzory dělanými na zakázku, si velmi rychle vybudoval okruh svých fanoušků. Ve svých pouhých dvaceti letech založil *ecko unltd. V následujících letech se malý obchod s tričky rozrostl do plnohodnotné oděvní a stylové společnosti. Módní hodinky Marc Ecko dokonale vystihují filozofii tohoto módního fenoména hiphopové světové scény. Společnost Marc Ecko má ve znaku nosorožce, což je odkaz na Marcovu obětavou pomoc při napravování nepříznivého vývoje světové populace nosorožců. Dalšími společensky prospěšnými činnostmi je provozování dvou charitativních organizací: Dětského domova TIKVA a Sweat Equity Enterprises.

Kontakt
Temps Concept
Dělnická 12
17000, Praha 7
Telefon: 226 066 977
E-mail: info@temps-concept.cz
http://www.temps-concept.cz



Kontaktní manažer: Marcela Marks
PR manažer
Email: m.marks@hibernia.cz

Tiskové zprávy
Přehled zpráv
Vyhledávání

Přihlášení
Novináři
Firmy

Kategorie
Automobilový průmysl
Banky, fondy, pojišťovny
Bižuterie, sklo, keramika
Cestovní ruch
Církev a náboženství
Daně a makroekonomika
Doprava, přeprava, skladování
Drogistické zboží
Dřevařský, papírenský průmysl
Ekologie a životní prostředí
Ekonomika
Elektrotechnický průmysl
Energetika
Erotický průmysl
Finance, burzy, obchod
Chemický průmysl
Informační technologie
Komunikační technika
Kosmetika a kadeřnictví
Kultura, umění
Kurýrní služby, zasilatelství
Letectví
Média a reklama
Móda a životní styl
Nábytek
Nadace, charitativní a humanitární organizace
Nemovitosti
Počítače a software
Policie, armáda
Politika, diplomacie
Potravinářský průmysl
Právní služby
Společnost
Sport
Stavební průmysl, architektura
Strojírenský průmysl
Školství, vzdělávání a věda
Technika, audio, video, foto
Textilní průmysl, oděvní a koedělný průmysl
Těžba a zpracování nerostů, hutnictví
Zábava a volný čas
Zahraniční politika, Evropská unie
Zaměstnání a kariéra
Zdraví, zdravotnictví a léčiva
Zemědělství
Ženské záležitosti


PressOnLine.cz

Portál pro publikování tiskových zpráv, PR článků

tiskové informace, tiskové zprávy, PR články

Portál o bydlení, dekorace a nábytek

PressOnLine.cz


Provozovatel: Michal Šviga
E-mail: michal@sviga.cz